کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۵۷۱۲
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌‌به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

WRC
سازنده: Codemaster
متوسط امتیاز: 83


دو سال پیش بود که کدمسترز تبدیل به یکی از زیرمجموعه‌های الکترونیک آرتز شد و حالا آن‌ها توانسته‌اند تا با کمک کمپانی مادر خود امتیاز مسابقات رالی جهانی را به‌دست آورند. اولین بازی از این مجموعه که توسط کدمسترز ساخته شده سعی کرده تا ترکیبی از شبیه‌ساز و بازی‌های آرکید را با تمام مشخصات رالی جهانی ارائه کند.

Robocop Rogue City
سازنده: Teyon
متوسط امتیاز: 71


بعد از سال‌ها غیبت از صنعت سرگرمی، روبوکاپ یا همان پلیس آهنی بازگشته و این‌بار می‌توانید کنترل این شخصیت را در بازی Rogue City برعهده بگیرید. اثری اول شخص که به شما اجازه می‌دهد تا اتفاقات این مجموعه را بعد از فیلم دوم تجربه کنید و برای چند ساعتی یک شوتر نفسگیر را تجربه کنید.

Tomb of the Mask
سازنده: Playgendary
متوسط امتیاز: 100 میلیون


اگر به بازی‌های سخت یا پلتفرمرهای کلاسیک علاقه دارید، Tomb of the Mask شاید یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای شما باشد. اثری که در مرحله آن چالشی سخت را پیش روی شما قرار می‌دهد و از گیمر می‌خواهد تا آن را با کمترین امکانات و قابلیت‌های ممکن پشت‌سر بگذارد.

Jusant
سازنده: Dontnod
متوسط امتیاز: 82


استودیو Dontnod سال‌هاست که با بازی‌های آرامش‌بخش شناخته می‌شود و تاکنون چند ماجراجویی خوب را هم روانه بازار کرده. آن‌ها در جدیدترین بازی خود یعنی Jusant به سمت ساختاری متفاوت رفته اما توانسته‌اند تا نتیجه مورد نظر را کسب کنند. اثری آرامش‌بخش که در آن با یک داستان ساده اما جذاب سر و کار دارید.

ExoMiner
سازنده: ExoCorp
متوسط امتیاز: 5 میلیون


بدون شک ExoMiner یکی از بازی‌هایی است که مي‌تواند در میان ژانر Idle Game به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. در این بازی تنها یک هدف یعنی استخراج مواد معدنی از یک سیاره ناشناخته را برعهده دارید. البته برای انجام این کار لازم نیست فعالیت زیادی بکنید و بازی اکثر کارها را انجام داده و شما تنها باید برای دیدن نتایج آن صبر کنید.

کدخبر: ۵۴۵۷۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر