کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۴۵۸۴
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه ‌به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم؛ از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Alan Wake 2
سازنده: Remedy
متوسط امتیاز: 89


بالاخره بعد از سال‌ها انتظار دومین قسمت از مجموعه الن ویک برای پلتفرم‌های روز منتشر شد و می‌توانید به تجربه ادامه داستان این مجموعه بعد از 13 سال بپردازید. اثری که نسبت به نسخه اول تغییرات زیادی به خود دیده و می‌توان گفت در تمامی زمینه‌ها از جمله گیم‌پلی و گرافیک پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده.

Ghostrunner 2
سازنده:One More Level
متوسط امتیاز:80


نسل پیش کنسول‌های خانگی بود که Ghostrunner بدون هیچ سروصدایی منتشر شد توانست به عنوان یک اثر اول شخص توجه‌های بسیاری را به خود جلب کند. اثری که در نسخه دوم، همان فرمول موفق گذشته را ادامه داده و توانسته تجربه‌ای چالش‌ برانگیز، سریع و نفس‌گیر را در فضای سایبرپانکی ارائه کند.

Traffic Escape
سازنده:Fomo Games
متوسط امتیاز:5 میلیون


در این بازی یک هدف ساده یعنی فرار از ترافیک را دنبال می‌کنید. هر مرحله سناریویی پیچیده را پیش‌روی شما قرار می‌دهد و طی آن وظیفه دارید تا اتومبیل خود را از میان حجم عظیمی از ترافیک خارج کنید. هرچند کلیت کار ساده و در دسترس است اما Traffic Escape در هر مرحله چالش بیشتری را پیش‌روی شما قرار می‌دهد.

Return to Moria
سازنده:Free Range
متوسط امتیاز:55


مدتی است که شاهد انتشار بازی‌های مختلف از مجموعه ارباب حلقه‌ها هستیم و Return to Moria جدیدترین آنهاست. اثری که تمرکز اصلی خود را روی یکی از نژاد‌های حاضر در این مجموعه گذاشته و البته نتوانسته انتظارات موجود از سوی منتقد‌ها و گیمرها را به خوبی برآورده کند و عملکردی ناامیدکننده داشته.

Scavenger Hunt
سازنده:Popcore
متوسط امتیاز:10 میلیون


بازی‌های قدیمی را به یاد دارید که طی آنها باید در هر صحنه تعدادی آیتم خاص را پیدا می‌کردید. بازی Scavenger Hunt بر همین اساس طراحی شده و طی هر مرحله یک تصویر را در مقابلتان قرار داده و از شما می‌خواهد تا فهرستی از اشیا را در آن پیدا کنید. اثری سرگرم‌کننده به خصوص برای تجربه‌های کوتاه مدت که مناسب تلفن‌های هوشمند است.

کدخبر: ۵۴۴۵۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر