کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۹۵۶۷
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Warhammer Boltgun
سازنده: Auroch Digital
متوسط امتیاز: 74


چند سالی است که دنیای وارهمر در صنعت سرگرمی به محبوبیت بالایی رسیده و آثار مختلفی براساس آن ساخته می‌شود. بازی Boltgun یکی از جدیدترین آثار این دنیاست که به شکل شوتر اول شخص دنبال می‌شود و بدون شک شباهت‌های بسیاری به آثار کلاسیک این ژانر همون Doom دارد.

Planet of Lana
سازنده: Wishfully
متوسط امتیاز: 82


بازی Planet of Lana یکی دیگر از آثار مستقلی که توانسته به موفقیت خوبی دست پیدا کند. اثری در ژانر ماجراجویی با تمرکز زیاد روی پلتفرمینگ که توانسته با ارائه یک داستان قدرتمند و طراحی هنری فوق‌العاده نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. اثری که می‌توانید آن را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید.

I Love Hue
سازنده: Zut
متوسط امتیاز: یک میلیون


ذات پازل‌هایی که تحت‌عنوان بازی‌های موبایل ارائه می‌شوند، معمولا ساده اما درگیرکننده هستند. با این حال اینکه شما بتوانید روند خوبی را در افزایش چالش‌ این پازل‌ها به وجود آورید، احتمالا توان جذب مخاطب در طولانی مدت را دارید. بازی I Love Hue اثری است که دقیقا با این مشخصات ساخته شده و با طراحی مینیمال خود توانایی جذب هر مخاطبی را دارد.

The Lord of the Rings: Gollum
سازنده: Daedalic Entertainment
متوسط امتیاز: 36


اگر از طرفداران ارباب حلقه‌ها هستید و به دنبال تجربه بازی جدید براساس این مجموعه داستان، بهتر است به هیچ‌وجه سمت Gollum نروید. بازی که براساس همین شخصیت ساخته شده اما از دید کیفیت به عنوان کاندیداي یکی از بدترین بازی‌های سال شناخته می‌شود و هیچ نکته مثبتی را در خود نمی‌بیند.

Hocus
سازنده: Gamebrain
متوسط امتیاز: 10 میلیون


بازی با پرسپکتیو حتی در آثار هنری هم می‌تواند ذهن هر مخاطبی را با چالشی جذاب درگیر کند. موضوعی که حالا تبدیل به محوریت بازی Hocus شده که در آن باید زاویه دید خود به اشکالی هندسی را تغییر دهید تا راه‌حل پازل پیش‌رو را متوجه شوید. اثری ساده اما اعتیادآور که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

کدخبر: ۵۱۹۵۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر