کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۴۶۳۳
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. از این پس در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Trek to Yomi
سازنده: Flying Wild Hog
متوسط امتیاز : ۷۳


عرضه «گوست آو سوشیما» باعث شد تا توجه بسیاری به دوران ژاپن فئودال جلب شود. یکی از جدیدترین بازی‌هایی که این موضوع را هدف اصلی خود قرار داده، Trek To Yomi است. عنوانی که به شکل کامل سیاه و سفید است و سعی کرده داستان یک رونین را به ساده‌ترین شکل ممکن دنبال کند.

Citizen Sleeper
سازنده: Jump Over
متوسط امتیاز : ۸۱


سال‌هاست که پیاده‌سازی نقش‌آفرینی‌های رومیزی در بازی‌های ویدئویی چندان طرفداری ندارد. با این حال به‌تازگی اثری مستقل در این ژانر برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها منتشر شده که شاید جان دوباره‌ای به این سبک دهد. این بازی شما در نقش یک مسافر فضایی قرار می‌دهد که در ایستگاهی درگیر یک توطئه غیرمنتظره می‌شود.

Warhammer 40K Chaos Gate
سازنده:Complex Games
متوسط امتیاز : ۸۱


این روزها مجموعه وارهمر بالاترین سطح از محبوبیت را در طول تاریخ خود تجربه می‌کند و همین موضوع شرایط را برای عرضه بازی‌های متعدد از آن ایجاد کرده. جدیدترین بازی‌ای که به معرفی آن می‌پردازیم، اثری در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکال است که پیش از این هم در نسخه‌های قبلی خود توانسته بود نظر مخاطب‌های این سبک را جلب کند.

فوتبالیستارز
سازنده: بانیکو استودیو
متوسط امتیاز :۵۰ هزار


در طول هفته‌های گذشته بارها درباره کپی‌های داخلی از آثار موفق بین‌المللی صحبت کرده‌ایم. این هفته اما به سراغ یکی از این بازی‌ها رفته‌ایم که عملا چیزی جز زبان فارسی به آن اضافه نشده است. فوتبالیستارز عملا همان ساکراستارز است که حتی در زمینه نام خود نیز خلاقیتی را نمی‌بیند.

سین جیم
سازنده: استودیو آنا
متوسط امتیاز :۵ هزار


اصولا در حال حاضر شما می‌توانید تمام بازی‌های سنتی ایرانی را روی موبایل خود تجربه کنید. یکی از این بازی‌ها که به‌تازگی طرفدار پیدا کرده، سین جیم است. بازی‌ای که در اصل همان اسم فامیل آشنای خودمان است و به گیمرها فرصت می‌دهد که به شکل آنلاین با یکدیگر رقابت کنند.

کدخبر: ۴۵۴۶۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر