کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۸۱۷
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

*** Demeo / سازنده Resolution Games / متوسط امتیاز ۹۰
کامپیوترهای شخصی برای سال‌هاست که به عنوان خانه اول ژانر نقش‌آفرینی شناخته می‌شود و این رویه حتی در زمینه تولیدات مستقل نیز صدق می‌کند. جدیدترین بازی منتشر شده در این ژانر Demeo است که شباهت بسیاری به عناوین کلاسیک این ژانر دارد و البته اکشن قابل توجهی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد.

*** Skate City / سازنده Snowman / متوسط امتیاز ۶۶
تعداد زیادی از گیمرها هر سال به دنبال تجربه بازی‌ای جدید با تمرکز روی اسکیت‌سواری هستند اما معمولا به این خواسته خود دست پیدا نمی‌کنند. با این وجود مدتی است که توجه تولیدکننده‌ها دوباره به این سمت جلب شده که شاهد عرضه بازی‌ای همچون Skate City هستیم. بازی‌ای که بیشتر برای طرفداران آماتور اسکیت جذاب خواهد بود.

*** یورو ۶ / سازنده استودیو وینتر / متوسط امتیاز ۲۰هزار
در میان مخاطب‌های داخلی شاید بتوان علاقه‌مندان بسیاری را به شبیه‌سازهای مخصوص به وسایل نقلیه سنگین پیدا کرد.بر همین اساس استودیوی بازیسازی وینتر،بازی یورو ۶: ماشین سنگین باربری را منتشر کرده که از زمان عرضه تاکنون با واکنش خوب مخاطب‌ها نیز همراه شده.

*** Wreckfest / سازنده Bugbear / متوسط امتیاز ۷۸
دو سال پیش بود که بازی Wreckfest برای اولین‌بار روی کامپیوترهای شخصی منتشر شد. اثری در ژانر اتومبیلرانی که البته تمرکز زیادی روی تصادفات دارد و از این طریق توانسته تجربه‌ای تازه را پیش‌روی مخاطب قرار دهد.حالا اما ساخته باگ‌بیر برای کنسول‌های نسل جدید نیز در دسترس قرار گرفته.

***
آقای هوشمند / سازنده علی ابراهیمی‌نیا / متوسط امتیاز ۲هزار
ترکیبی از کلمه بازی با سوالات چالش‌برانگیز همان چیزی است که آقای هوشمند براساس آن طراحی و ساخته شده.بازی‌ای که مطمئنا برای گروه بزرگی از مخاطب‌ها در دسترس بوده و می‌تواند با وجود ارائه تجربه‌ای ساده اما برای ساعت‌ها سرگرم‌کننده باشد. بازی‌ای که در ادامه می‌تواند مخاطب‌های بیشتری پیدا کند.

توضیحات

یورو 6

توضیحات

Wreckfest

کدخبر: ۳۸۸۸۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر