کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۶۵۳
تاریخ خبر:

ماجرای همدستی نیکو و سیمین علیه ابراهیم

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو |‌ شانزدهم آذرماه ۱۳۵۶٫ صفحه اول اطلاعات خبر دندانگیری ندارد. افزایش حداقل حقوق کارمندان بانک و نحوه اجاره دادن خانه‌های خالی که در ادامه تلاش‌ها برای کنترل افزایش سنگین اجاره خانه‌ها در تهران طرح شده است‌. شهرداری تهران ۱۲ ماشین برف روب خریده و قبض سی هزار تومانی تلفن برای یک شهروند حساسیت‌زا بوده است. ‌ گروه ک

وهنوردی ۵ نفره لهستانی که به دماوند صعود کرده بودند یکی از اعضای خودرا گم کردند و در بازگشت موضوع را به مقامات محلی اطلاع دادند و دو گروه نجات، کوهنورد لهستانی را که ۵ روز در حاشیه یک صخره در ارتفاع ۵ هزار متری و در سرمای منفی ۲۵ درجه به امید رسیدن نیروهای نجات به سر برده بود پیدا کردند‌. دو فیلم ولگردی به سبک ایتالیایی و آتش هوس در سینماهای تهران اکران شده‌اند که این دومی برای زیر هجده سال ممنوع است.

در صفحه ۲۴ گزارشی کار شده ازآغاز تولید سریالی به نام شراب خام بر مبنای رمان مشهور اسماعیل فصیح با بازی فرشته جنابی که بازیگر فیلم‌هایی مثل قیامت عشق و برهنه تا ظهر با سرعت بوده است‌. فیلم سکوت از ساخته‌های اینگمار برگمان قرار بوده از شبکه دو پخش شود که دچار سانسور شده و از برنامه پخش تلویزیون خارج شده است. در طبقه هفدهم هتل هیلتون پارک وی‌،‌ گاوصندوق ۲۰۰ کیلویی یک تاجر لبنانی را ربوده‌اند‌! در گاو صندوق ۲۷هزار تومان و چهارهزار دلار پول بوده است‌. کارکنان هتل هیلتون تهران نمی‌دانند که چطوری این اتفاق رخ داده است‌.

هفدهم آذرماه ۱۳۵۶٫صفحه اول امروز ادامه صفحه اول روز قبل است. اعلام هزار و دویست تومان حداقل حقوق کارمندان بانک و اعلام هفت شیوه برای اجاره خانه‌های خالی. در صفحه ۳ نوشته شده که فرخ‌رو پارسا، وزیر سابق آموزش و پرورش که متخصص طب کودکان است در مطب خودش بساط طب سوزنی را هم راه انداخته است‌.

هما اعلام کرده که خط مستقیم تهران به لس‌آنجلس را راه‌اندازی می‌کند. فردا دربی تهران است و سه صفحه از روزنامه به بازی پرسپولیس و تاج اختصاص دارد‌. تیتر اصلی این پرونده: «تاج و پرسپولیس رقابت سال‌ها و نسل‌ها». ۴۴ سال پیش هم به نظرشان رقابت تاج و پرسپولیس این طوری بوده است‌!

آن داستان وارث سنت شاهین و این طور چیزها از همان دوره روبورس بوده است‌. بازار نظر‌سنجی هم گرم است و علی عبده و مانوک خدابخشیان،‌ عباس پهلوان و پرویز شیخان و البته محمد بوقی و حسن تارزان درباره نتیجه بازی فردا پیش‌بینی کرده‌اند‌. لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی ۵۵ روز (!) تعطیل بوده و امروز دوباره از سر گرفته می‌شود. بازی را یک داور آلمانی قضاوت خواهد کرد. پرسپولیس در جایگاه سوم و تاج در جایگاه چهارم قرار دارند.

سه تا فیلم کلاسیک در برنامه پخش قرار دارند. داستان ادی دوچین با بازی کیم نواک و تیرون پاور،‌ نمایش سه نفره با بازی جک لمون و بتی گریبل و سانفرانسیسکو بابازی کلارک گیبل و اسپنسر تریسی. یک مرد ۳۸ ساله شیرازی به اسم ابراهیم مدنی ادعا کرده که زن سابق و خواهرش یعنی نیکو و سیمین به پسر ۱۲ ساله او یک شیشه داروی سمی گیاهی داده بودند تا پسرک داخل چای پدرش بریزد و او را بکشد. مدنی به دادگاه شکایت کرده است‌.

در خزانه فرح‌آباد دختری ۲۶‌ساله به نام منیژه از پسر همسایه‌شان محمد حسین شکایت کرده چرا که یک سال است برای او نامه‌های عاشقانه مزین به نقاشی‌های مستهجن می‌فرستد‌! حسن کازرونی ثروتمند مشهور اصفهانی هم در حالیکه سعی می‌کرد به جنگ و دعوای دو سگ خانگی‌اش پایان بدهد مورد حمله آنها قرار گرفته و به شدت مجروح شده است و تلاش برای نجات او که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سپاهان بستری است ادامه دارد.

کدخبر: ۴۲۹۶۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر