کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۹۳۱۱
تاریخ خبر:

ماجرای‌ عجیب‌ زندان‌ مشهد و خانم قمارباز

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌ هشتم بهمن ۱۳۵۶٫ صفحه اول اختصاص به همان خانم قمارباز ایرانی دارد که شماره قبل درباره‌اش نوشته بودیم. خانم فاطمه صادق‌زاده که ۵۶ میلیون تومان در کازینوهای لندن باخته و حالا اعلام ورشکستگی کرده. با زیرتیترهای مبالغه آمیز‌:‌ زن زیبای ایرانی هرروز یک میز ۲۰ نفره در هتل هیلتون رزرو می‌کرد، فاطمه شش اتومبیل رولزرویس و بنز و کادیلاک داشت، وی یک ویلای خود در دروس را برای پرداخت بدهی قمار به مبلغ هفت میلیون تومان فروخت و …او تازه متهم است که یک انگشتر الماس به قیمت ۳۰ هزار دلار و یک انگشتر دیگر به قیمت ۱۱۹ هزار دلار را از یک جواهر فروشی در لندن سرقت کرده است.

به نظر می‌رسد این خانم ۲۹‌ساله ماشالله کمالات فراوانی داشته و به قولی از هر انگشتش هنر می‌باریده است‌. هفته آخر جام تخت جمشید انجام شد و پرسپولیس نتوانست پاس را شکست دهد و به تساوی بدون گل رسید تا پاس دومین قهرمانی پیاپی خود در پنجمین دوره جام تخت جمشید را کسب کند. پرسپولیس دو دوره و تاج هم یک‌دوره این جام را به خانه برده‌اند. قوای تهاجمی پرسپولیس شامل پروین و درخشان و ایرانپاک و ویتل و خوردبین نتوانستند از سد دفاع آهنین پاس عبور کنند‌. تاج هم در آخرین بازی خود به سپاهان با یک گل باخت تا برای دومین دوره پیاپی در جایگاه چهارم لیگ را به پایان برساند.

ملوان هم با یک گل به بانک ملی باخت و در جای سوم ایستاد هرچند بهترین گلزن جام یعنی عزیز اسپندار را در ترکیب خود داشت‌. در ادامه اکران فیلم‌های روز آمریکایی پس از پایان رابطه سرد سه کمپانی متروگلدوین مایر و پارامونت و یونیورسال با سینمای ایران خبر آمده که برخورد نزدیک از نوع سوم‌،‌ نیکل ادئون و همین طور فیلم فرانسوی اروتیک مادام کلود در نوبت پخش قرار گرفته‌اند‌. یک خانم معلم تهرانی در تهرانپارس چون به فنون کاراته مسلط بوده حال یک مرد مزاحم ۲۷ ساله را جا آورده و با کمک مردم اورا تحویل پلیس داده است‌.

در بزرگراه محمد‌علی جناح هم یک خانه مخصوص‌« زنان تلفنی» کشف شده است‌. یک زن تنها با دو مستخدم با سه تا دفترچه تلفن‌! عباس تاج‌الدینی بازرگان ایرانی خوزستانی‌،‌ در لندن مورد جیب‌بری قرار گرفته و چیزی معادل ۶۰۰ هزار تومان را از دست داده و در یک جمعه مرگبار هفت شهروند اصفهانی در اثر تصادفات رانندگی و یک فقره آتش سوزی جان باخته‌اند.

یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۳۵۶٫ صفحه اول همچنان عکس و خبر زن قمارباز ایرانی در صدر ماجراست. با تیتر چگونه بازنده زیبا‌، ‌ورشکسته زیبا شد؟ دانشگاه صنعتی آریامهر (صنعتی شریف )پس از سه ماه تعطیلی به خاطر ناآرامی‌های دانشجویی بازگشایی شده است‌. ۱۲ دانشجو هم با سپردن وثیقه آزاد شده‌اند. صفحه سینما گزارشی کار شده از آخرین فیلم بونوئل که ترجمه شده‌:‌عشق چیز مبهمی است‌. که خب بعدها با اسم موضوع مبهم هوس در ایران معروف شد.

در صفحه اقتصادی نوشته شده که فروش قسطی اتومبیل رایج شده و بانک‌ها تا ۷۰ درصد قیمت اتومبیل را وام می‌دهند. دوتا فیلم تب داغ و دام برهنه‌ها به مجموعه فیلم‌های آنچنانی سینماهای تهران اضافه شده است. و البته اکران فیلم جاده اثر فدریکو فلینی در سینما سینه موند. حادثه عجیب در زندان مشهد. جوانی به نام محمد‌حسن آقایی ۱۲سال پیش و در سن ۱۵ سالگی به جرم قتل به حبس ابد محکوم شد و بعد این حبس به ۱۵ سال تقلیل پیدا کرد.

او قبل از زندان‌، با وساطت خانواده‌ها با دختری شش ساله به نام عذرا نامزد شده بود که حالا پس از ۱۲ سال این دختر خانم هجده ساله هستند و محمد‌حسن هم ۲۷ ساله. محمد‌حسن مدتی است که دانشجوی دانشگاه فردوسی هم شده و با نظارت ماموران در درس‌های دانشگاه حاضر می‌شود. خلاصه دیروز با موافقت دادیار ناظر در زندان‌،‌ نامزد ۱۸ ساله به حیاط زندان آورده شده ورسما با محمد حسن ازدواج کرده است‌! این هم از ماجرای عجیب زندان مشهد. کسی از این دوستان خبر دارد؟

کدخبر: ۴۳۹۳۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر