کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۵۳۰
تاریخ خبر:

عروسی بهمن پهلوی و کف‌زنی چنگیز مغول ‌‌ ‌

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | یک: تیتر یک صفحه اول روزنامه اطلاعات ۲۹ خرداد ۱۳۵۶،‌ مجازات مهاجمین پارک وی بوده است. در چند شماره گذشته داستان مهاجمین جاده کن را روایت کرده بودیم که به یک ماشین حمله کرده و مرد را مضروب و زن را با خود برده بودند، از قرار پرونده مشابهی هم در زمستان ۵۵ در اتوبان پارک وی (اتوبان چمران) شکل گرفته بوده.

طی آن پنج نفر با دو اتومبیل پژو و بنز به اتومبیلی که یک مرد و یک زن در آن بودند حمله کرده و پس از مضروب کردن مرد،‌ زن را به زور همراه خود می‌برند و در بیابان‌های شهرری او را مورد تعدی گروهی قرار می‌دهند و سپس او را در حوالی میدان راه‌آهن تهران رها می‌کنند. اسم این پنج نفر عبارت است از: ‌قدیر پدرام، حبیب‌الله رجبی، جعفر محمدی،‌ حمید رحیمی و علی‌اصغر کزازی. دادگاه این پنج نفر برگزار و به حبس ابد محکوم شده‌اند. به نظر می‌رسد شرایط اتوبان‌های تهران خیلی امن نبوده است.

در صفحه ۴ گزارش شده پس از کنسرت‌های امل ساین و شارل آزناوور در تهران،‌ ممیزان مالیاتی در حال حساب کردن میزان درآمد و کسر مالیات هستند. در صفحه ۱۰ خبرنگار ورزشی در آستانه بازی با هنگ‌کنگ و سپس سفر به کره‌جنوبی از بازیکن‌ها خواسته که نتیجه این دو بازی را پیش‌بینی کنند که در میان پیش‌بینی‌ها،‌ دانایی‌فرد و علیرضا عزیزی هر دو بازی را درست پیش‌بینی می‌کنند. یعنی پیروزی ۲برصفر مقابل هنگ‌کنگ و تساوی بدون گل مقابل کره‌جنوبی. برنامه سینماها همچنان رو به افول است و دیگر فیلم درست و حسابی در سینماها نیست.

احتمالا تا پاییز وضعیت اینطوری است. امروز هم فیلمی با نام گناه پاک به برنامه‌ها اضافه شده است. ایتالیایی و برای زیر ۱۸سال ممنوع. برنامه سه سینمای ادئون و نیاگارا و سیلورسیتی. با این فیلم تعداد آثار زیر ۱۸سال ممنوع به هشت فیلم می‌رسد. صفحه حوادث مهم‌ترین خبرش بازداشت مسلم مرسلی است. مردی که در روستایی در حاشیه دریاچه ارومیه پدرزن و مادرزن پیر خود را با چاقو می‌کشد و بعد به تهران سفر کرده و در مخفیگاهش بازداشت می‌شود. مهم‌ترین خبر در صفحه آخر این تیتر را دارد:‌ مصرف حشیش عوارض مغزی و ناتوانی جنسی به همراه می‌آورد.

* دو: صفحه یک روزنامه ۳۰خرداد ۱۳۵۶ با تیتر مصاحبه محمدرضا با یک خبرنگار فرانسوی است که کمی بی‌سروته ازآب درآمده و احتمالا گاف سردبیر روزنامه است. عکس روزنامه مربوط به دعا خواندن امام جمعه مسجد امامزاده صالح شمیران در گوش لاله و لادن است که برای عمل جداسازی به آلمان اعزام می‌شوند. در صفحه ۳ علیرضا پسر کوچک محمدرضا از یک مرکز آموزش خلبانی بازدید کرده و روی یک مبل چرمی نشسته و کلی آدم دور و برش ایستاده در حال توضیح دادن هستند. علیرضا ۱۱ سال دارد!صفحه ۴ گزارشی مصور است از مراسم عروسی بهمن پهلوی با شهره دولتی که اشرف و شمس و فرحناز و بقیه هم در مراسم حضور داشته‌اند و در عکس هستند. بهمن پسر بزرگ غلامرضا برادر ناتنی محمدرضاست.

در صفحه ۹ نامه یکی از خواننده‌ها منتشر شده به نام امیر دولت‌آبادی که نوشته است: به نظر من یکی از دلایل فجایعی مثل حادثه جاده کن؛ نمایش روزافزون فیلم‌های سکسی در سینماهای ایران است. چه فیلم‌هایی که از خارج وارد می‌شوند و چه فیلم‌های وطنی…
در صفحه ورزشی گزارش بازی ایران و هنگ‌کنگ آمده که ایران با گل‌های حسین کازرانی و غفور جهانی حریف را در خانه خود و در پیش چشم ۲۵هزار تماشاگر هنگ‌کنگی شکست می‌دهد.

ایران ۴۳۳ بازی کرده و روشن و عادلخانی و غفور جهانی مهاجمان بودند. اما طبق گزارش ستاره بازی کسی نبوده جز علی پروین که هر دو گل حاصل نفوذهای او از جناح راست بوده‌اند. به‌جز پروین،‌ حسین کازرانی هم نمایشی عالی داشته است. در صفحه سینما یک فیلم جنسی فرانسوی اکران شده به اسم هوس تلخ تا تعداد فیلم‌های برای زیر ۱۸سال ممنوع را به ۹ فیلم افزایش دهد. فیلم نگهبان شب ساخته ملتهب لیلیاناکاوانی هم به اکران رسیده است.

محصول ۱۹۷۶ با بازی شارلوت رامپلینگ و درک بوگارد. در سینما گلدیس. سه چهار تا اکشن درجه دو نیز با بازی استیسی کیچ و باد اسپنسر و جیمز کابرن روی پرده هستند و البته دو فیلم بروس لی. در صفحه حوادث گزارشی کار شده از جیب‌برها و کف‌زن‌هایی که سرپرست گروه اسمش چنگیز مغول است و در قالب یک خانواده خارجی با توریست‌های خارجی در تهران بساط دوستی می‌ریختند و پول‌هایشان را کف می‌رفتند! واقعا اسم خانوادگی‌شان مغول است و برادر چنگیز هم حسن مغول عضو فعال این گروه محسوب می‌شده.

کدخبر: ۳۹۷۵۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر