کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۴۷۸
تاریخ خبر:

امتیاز‌های‌‌ شاسی‌بلند تازه‌وارد خودروساز خصوصی

امتیاز‌های‌‌ شاسی‌بلند تازه‌وارد خودروساز خصوصی

روزنامه هفت صبح| ‌‌قدبلندها این روزها بازار خودرو را قبضه کرده‌اند و باید گفت که استقبال عمومی هم از این خودروها به غایت زیاد است. انگار مردم این روزها شاسی‌بلندها را بیشتر از سایر مدل‌ها در اولویت خرید قرار داده‌اند. اگر نگاهی به خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان خصوصی و دولتی بیندازید، به این موضوع پی خواهید برد چرا‌که بخش فروش بیش از همه به ذائقه بازار در عرضه محصولاتش توجه دارد.

کرمان‌موتور هم به عنوان یک خودروساز بخش خصوصی از این قاعده مستثنا نیست و با اعلام خبر ورود یک شاسی‌بلند شهری به بازار، این مهم را تایید می‌کند. به دنبال قیمت‌گذاری خودروی کی‌ام‌سی ایکس ۵ از سوی شورای رقابت، شرکت کرمان‌موتور تصمیم دارد تا برنامه فروش این خودروی جدید را اجرا کند.

قیمت اقتصادی برای یک شاسی‌بلند قدرتمند
در این روزها بحث خودروی اقتصادی بیش از پیش به گوش می‌رسد. خودرویی که در واقع از توان مناسب برخوردار بوده و در عین حال نگاهی هم به جیب قشر متوسط جامعه داشته باشد. این شاسی‌بلند شهری به تازگی توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شده ‌ و بررسی قیمتی این خودرو نشان می‌دهد گزینه اقتصادی در این مورد رعایت شده است.

چرا‌که وقتی به قیمت‌های شاسی‌بلندهای مختلف از شرکت‌های گوناگون نگاهی می‌اندازیم، به این نتیجه می‌رسیم با توجه به مشخصات ظاهری و فنی، شاسی‌بلند جدید کرمان موتور قیمتی منطقی هم دارد. این خودرو با قیمت یک میلیارد و 329 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد. زیبایی توام با قدرت، مهمترین ویژگی کی‌ام‌سی X5 است که در اولین مواجهه به آن پی خواهید برد.

ویژ‌گی ظاهری کی‌ام‌سی X5
رینگ‌های 18 اینچی با ترکیب تریم کروم برس خورده و مشکی پیانویی، چراغ‌های جلو و عقب با فناوری ال‌ای‌دی، چراغ‌های پیوسته عقب، سانروف پانارومیک دو‌تکه با قابلیت تشخیص مانع و سیستم پاور سانروف از جمله ویژگی‌های ظاهری خودروی ایکس ۵ است.

همچنین کی‌ام‌سی ایکس ۵، از سیستم صوتی شامل 10 بلندگو و یک ساب‌ووفر، نمایشگر مرکزی 12/8 اینچی، پشت کیلومتر دیجیتالی 7 اینچی، نورپردازی داخل بلندگو‌های جلو با قابلیت انتخاب از بین‌ رنگ‌های مختلف، تهویه مطبوع الکترونیکی با قابلیت پنل لمسی، کنسول میانی مجهز به سرد‌کن (coolbox) و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت به همراه گرمکن و حافظه بهره می‌برد.

تجهیزات و امکانات KMC X5
در‌خصوص تجهیزات و امکانات KMC X5 می‌توان به دوربین 360 درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک‌زن چراغ عقب ‌ هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها(TPMS)، حافظه آینه‌های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده)، ترمز پارک برقی، کروز کنترل و فرمان چرمی D-cut اشاره کرد که رانندگی آسان، راحت و ایمن را در پی خواهد داشت.

مشخصات فنی کی‌ام‌سی ایکس ۵
خودروی کی‌ام‌سی ایکس ۵، از یک موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) و استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می‌برد که 172 اسب بخار قدرت با حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر دارد.این خودرو به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچهDCTتجهیز شده ‌ و دارای سیستم فرمان برقی EPS است و سیستم ترمز جلوی دیسکی خنک‌شونده و عقب دیسکی است.

اگر به وب‌سایت رسمی کرمان‌موتور‌ سری بزنید، می‌توانید کاتالوگ رسمی و مشخصات بیشتر این خودرو را نیز دریابید. از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: سانروف پانورامیک با قابلیت تشخیص مانع، اتوهلد، خروجی هوای ردیف دوم، سرد‌کن کنسول میانی جلو، نور‌پردازی داخل بلندگو جلو، اهرم تعویض دنده با عملگر الکترونیکی (Shift By Wire) و همچنین اضافه شدن دو خروجی برق 5 ولت برای ردیف عقب از دیگر تجهیزات و امکانات این خودرو به شمار می‌آید.

کدخبر: ۵۴۸۴۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر