کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۲۱۳
تاریخ خبر:

روحانی در پیام‌نوروزی: سال جدید مردم را در رفاه بیشتری قرار خواهیم‌داد

بخشهای مهم پیام نوروزی رئیس جمهور را از قول خبرآنلاین برایتان منتشر می کنیم:
* همه ما باید احساس مسئولیت کنیم. این مسئولیت را به گردن این و یا آن نیندازیم. ما در یک شرایطی هستیم که باید بار مسئولیت را بین خود تقسیم کنیم. دولت، قوای دیگر، نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها، فرهیختگان، کشاورزان، کارگران، تولیدکنندگان، کسبه و همه اقشار مردم، همه در برابر این شرایط و این مشکلات باید احساس مسئولیت کنیم.

* این دوره، دوره جنگ نظامی نیست که بر گروهی واجب کفایی باشد؛ ارتش و سپاه و بسیج در میدان نبرد باشند و ما در پشت جبهه کمک کنیم؛ امروز میدان نبردی است که آحاد مردم در این میدان باید حضور داشته باشند؛ غیبت حتی یک نفر هم می‌تواند خسارت بار باشد.

* ممکن است کسی بپرسد که این تحریم‌ها و مشکلات تا کی ادامه دارد؟ من می‌خواهم به عرض ملت ایران برسانم که مشکلات از بدخواهان و عهدشکنان و از تازه به قدرت رسیدگان در واشنگتن آغاز شد، اما پایانش دست ماست. هر مقدار اتحاد ما بیشتر شود و دشمن بفهمد در این تحریم، ملت ما منسجم‌تر خواهد شد، زودتر به یأس و پشیمانی می‌رسد. هر مقدار دشمنان ما ببینند که ما در شرایط تحریم، تهدید را تبدیل به فرصت کردیم، اصلاحات ساختاری را انجام دادیم، ساعات کار و دقت کارمان را افزایش دادیم، شرکت‌های دانش‌بنیان را توسعه دادیم و تولیدمان را گسترش دادیم، صادراتمان را اضافه کردیم، وقتی دشمن ببیند که او از تحریم ضرر می‌کند و ما نفع می‌بریم، آن روز، روز پایان تحریم خواهد بود.

* دولت برنامه‌های جدید خودش را در اوایل سال جدید اعلام خواهد کرد. هدف ما آن است که کالاهای اساسی به مقدار کافی در اختیار مردم باشد. هدف ما این است که حقوق‌بگیران ثابت، در رنج و فشار کمتری باشند. هدف ما این است که رانت و فساد در جامعه برچیده شود. هدف ما این است که مدیران ما نسبت به زیر دستان خودشان نظارت و مراقبت بیشتری داشته باشند. هدف ما این است که قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه در کنار هم و در برابر آنهایی که می‌خواهند از فضای تحریم به نفع شخصی خودشان استفاده کنند و سود ببرند، در برابر آنها باید بایستیم؛ آنها یک اقلیت ناچیزی هستند.

کدخبر: ۲۵۲۲۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • majidds1359

    بازم سال جدید با گرونی و گرونی بیشتر

  • masina

    امیدوارم مثل سال ٩٧ مردم در رفاه گیر نکن ند.

  • farzad97

    تو همینارو از ما نگیر رفاه بیشتر نخواستی م

  • adelmoghadam3

    بدبخت شدیم رفت….باز این ….

  • mili699

    خخخخخخ

  • morovaty

    فکر کنم سال جدید میخان پشت و رومون کنن ک ه اون طرف دیگه مون هم توی روغن اقتصادی خ وب سرخ بشه

  • Tintin806

    مرسي ك هستي خخخخ

  • kesmaeili

    اه اه، چرا تموم نمیشه ریاست جمهوریش

  • mohsen..

    آنچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنیم که …..

  • majidds1359

    ممنون رئیس جمهور دستت درد نکنه واقعا دار یم عشق میکنیم

  • vahidmarjani

    جون مادرت نه نهههههه