کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۳۶۲۹
تاریخ خبر:

روایت نماینده مجلس از ویروس کرونا

بخشهای مهم یادداشت سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را از قول خبرآنلاین برایتان منتشر می‌کنیم. یادداشتی که به روایتی عجیب درباره ویروس کرونا اختصاص دارد:

- آنچه برای محققین حوزه دفاع امروزه به عنوان گفتمان غالب در آمده است آن است که کرونا ویروس یک سلاح بیولوژیک برای ضربه عمیق به اقتصاد و اعتبار چین بوده است. طرفداران این نظریه به شواهدی از حضور نیروهای آمریکایی چند هفته قبل از شروع این بیماری در شهر ووهان چین اشاره می‌کنند که البته توجه به آنها خالی از لطف نیست. همچنین در سال ۱۹۸۱ دین کونتز( Dean Koontz) رمانی با نام چشم تاریکی (the eye of darkness) به رشته تحریر درآورد که در این کتاب ویروسی بسیار مخرب به عنوان سلاح بیولوژیک معرفی شد. در چاپ اول این کتاب نام این ویروس با نام Gorki_۴۰۰ معرفی شد. Gorki شهری در روسیه است.

- در سال ۲۰۰۸ این کتاب ویرایش مجدد پیدا کرد و نام این ویروس به wuhan_۴۰۰ تغییر پیدا کرد. در صفحه ۱۳۷ بخش ۳۹ این کتاب نوشته شده که این ویروس در آزمایشگاه های Rdna چین به صورت دست‌ساز توسعه پیدا کرده و کسی که به این ویروس مبتلا شود ۴ ساعت بعد ناقل بیماری خواهد بود و میزان مرگ و میر ناشی از انتقال این ۱۰۰ درصد توسط کنتز گزارش شده است. هر چند در بسیاری پایگاه اطلاع رسانی غربی در رد این نظریه میزان اثرگذاری ووهان ۴۰۰ با کروناویروس مقایسه شده است از جمله اینکه میزان مرگ و میر این ویروس ۱۰۰ درصد است در حالی که در کرونا ویروس ۲درصد گزارش شده است . و همچنین دوره کمون این ویروس در انسانها ۲ تا ۱۴ روز است در حالیکه wuhan_۴۰۰ در ۴ ساعت فرد را مبدل به ناقل ویروس می‌نماید ولی به نظر می‌رسد که این پیشگویی می‌تواند پیش‌بینی قابل توجه و قابل اتکا برای یک حمله بیوتروریسم مورد نظر قرار بگیرد.

- خانم لوی ابکاسیس کاندیدای وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی افشا کرده که ویروس کرونا در جهت جنگ بیولوژیک ساخته شده است.

کدخبر: ۳۱۳۶۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر