کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۴۳۶۴
تاریخ خبر:

روایتی دست اول از آخرین جلسه محاکمه یک واردکننده موبایل

واردکننده گوشی‌های آیفون، با آیه رب اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَهً مِّن لِّسَانِی یفْقَهُوا قَوْلِی، آخرین دفاعیات خود را در جلسه دادگاه آغاز کرد.

احمد پاسدار، مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل است که با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی بیش از ۱۸هزار گوشی وارد کرده است، اما گوشی‌ها را با ارز ۸ هزار تومانی قیمتگذاری می‌کرده است. ۱۳هزار گوشی را فروخته و بیش از ۴ هزار گوشی را در انبار شرکت احتکار کرده است

طبق گزارش مدیرکل حقوقی تعزیرات و گزارش کارشناسی‌شده سازمان صنعت، معدن و تجارت، مبلغ سود نامشروع تحصیل شده حدود ۱۴میلیارد تومان بوده است. هر چند خود متهم آن را قبول نداشت.

متهم پس از سؤال‌های قاضی درباره تغییرات شرکت، هیئت‌مدیره و فروش گوشی‌ها خطاب به دادگاه گفت: بنده سه ماه بازداشت هستم و در این مدت مواردی از پرونده را از یاد برده‌ام. ما ۱۳هزار و ۹۱۶دستگاه گوشی تلفن همراه فروخته‌ایم که تعداد کمی از این موارد را به مصرف‌کننده و مابقی را در چرخه عمده و خرده‌فروشی ارائه کردیم. قرار بود بابت فروش هر موبایل ۳درصد به نماینده خودم (جهانگیر عباسی) که در فروش گوشی‌ها شرکت داشته است، پرداخت شود.

منبع: روزنامه جوان

کدخبر: ۲۳۴۳۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر