کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۳۶۵
تاریخ خبر:

رسمی؛ احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال شد

سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: با تصویب هیات مدیره باشگاه استقلال، احمد مددی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد. پیش از این مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال به فعالیت مشغول بود. مددی سابقه فعالیت به عنوان قائم مقام باشگاه پیکان، معاون باشگاه سایپا، عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون دوومیدانی از سال ۹۰ تا ۹۵، عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون پزشکی ورزشی از سال ۹۵ تا ۹۸، مدیر بین الملل فدراسیون وزنه‌برداری به مدت ۲ سال و … را هم در کارنامه خود دارد. مددی مدتی پیش توسط خود سعادتمند به عنوان مدیر ورزشی باشگاه استقلال معرفی شده بود.

کدخبر: ۳۵۲۳۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1563862372

    سلام من یکی از پروپاقرص ترین برنامه هفت صبح هستم . واقعا اگر تیم استقلال هم برده بود واسه‌ش همین قدر پیام میزدید!! تیم پ رسپولیس، تیم پرقدرت پاختاکور را در هم کو بید ولی از این برد چیزی نگفتید و اگر هم گفتید خیلی کم و خیلی به این تیم کم مهری کردید.باتشکر

  • Mansourov

    سرپرست معرفی می‌شود مربی انتخاب می‌کند، جای خودش را به مدیرعامل می‌دهد، مدیرعامل از مربی خوشش نمی آید، مربی عوض می‌شود، مربی جدید نتیجه نمی‌گیرد مدیرعامل عوض می ‌شود، مدیر جدید مربی را عوض می‌کند، تیم جان می‌گیرد، مدیرعامل می‌رود، مدیر جدید مربی را عوض می‌کندو….! در نتیجه وزیر که گل نمی‌زند!!!