کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۵۸۷۷
تاریخ خبر:

دست نوازش لکسانی روی ون فورد F-۵۵۰+ (آلبوم تصاویر)

لکسانی موتورکارز شهرت زیادی در شخصی سازی خودروهای بزرگ سایز و تبدیل آنها به محصولی بسیار عجیب را دارد. تا به امروز برخی از پروژه‌های این کمپانی را برایتان معرفی کرده‌ایم، اما آخرین پروژه این شرکت کاملا متمایز از خودروهای پیشین آن است. این خودرو یک تراک یک میلیون دلاری از فورد است که ۱۰ متر طول دارد و G:77 Sky Master نام دارد. این خودروی عجیب بر پایه فورد F-550 توسعه یافته و لکسانی برای آن برچسب قیمت یک میلیون دلاری را درنظر گرفته است. قطعا فردی که مبلغ یک میلیون دلار را برای خرید خودرو صرف می‌کند، انتظار ویژگی‌های خارق العاده و بی نظیری را از آن دارد. بدین منظور قطعات بسیار زیادی در این خودرو از طلای ۲۴ عیار تولید و ریخته گری شده است.

تصاویر موجود از این خودرو ترکیب رنگ مناسبی ندارند، اما با نگاهی دقیق به این عکس‌ها متوجه می‌شویم که لکسانی از رنگ‌های گرمی در تولید این خودرو بهره برده است. شش صندلی راحتی با قابلیت تنظیم برقی در داخل کابین جانمایی شده‌اند که هر شش عدد دارای گرمکن و ماساژور به همراه تودوزی چرمی هستند. روی دیواره کابین به صورت گسترده از چوب طبیعی استفاده شده که پشت قسمتی از آن یک تلویزیون LED با اندازه ۶۵ اینچ مخفی شده است. درون کابین بسیار بزرگ این خودرو یک آشپزخانه کوچک، حمام و سرویس بهداشتی و همچنین یک اتاق جلسه وجود دارند.

صندلی‌های ماساژور دار، حمام، سرویس بهداشتی، ادوات طلا کاری شده و تجهیزات نصب شده دیگری که درون کابین این فورد F-550 شخصی سازه شده یافت می‌شوند باعث شده که این هیولا از یک دفتر کار متحرک و حتی یک کمپر هم فراتر باشد. باید خیلی خوش شانس بود که به یک جلسه کاری درون کابین این غول لوکس یک میلیون دلاری دعوت شد./ خودرونویس

توضیحات

نمای بدنه ون لکسانی

توضیحات

کابین ون لکسانی

توضیحات

کابین ون لکسانی که پ.شیده از چرم و چوب است

توضیحات

سرویس بهداشتی در ون لکسانی

توضیحات

سرویس بهداشتی در ون لکسانی 2

توضیحات

نمایشگر بزرگ کابین ون لکسانی

کدخبر: ۲۶۵۸۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر