کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۶۰۹۹
تاریخ خبر:

داستان نوعروس بخت‌ برگشته‌ آلمانی و آقا نادر

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۷٫ صفحه اول به مصاحبه مطبوعاتی محمدرضا در مورد شرایط کشور اختصاص دارد. در صفحه ۳ خبری از رضا پهلوی منتشر شده که از سفرش به کیش یک پیراهن ورزشی برای علی پروین به عنوان کاپیتان تیم ملی هدیه آورده است! در صفحه ۴ اعلام شده که آیت‌الله مرعشی نجفی امروز برای ادامه معالجات راهی لندن می‌شوند. تیم امید ایران در جشنواره تولون فرانسه با اروگوئه بدون گل مساوی شده است‌.

تیم ملی ایران هم بعد از بازی قابل قبول با فرانسه و شکست خفیف دو بر یک خود را آماده ملاقات با اف سی بروژ بلژیک می‌کند که همین هفته پیش نایب قهرمان اروپا شده است. اعلام شده که هلند هم نمی‌خواهد با ایران بازی دوستانه انجام دهد. چرا وقتی که دو تیم قرار است کمتر از یک ماه دیگر در جام جهانی بازی کنند مقابل هم بازی دوستانه انجام دهند؟ تازه همین بازی با اف سی بروژ هم باید زیر سوال می‌رفت چرا که سرمربی آن همان ارنست هاپل است که همزمان سرمربی تیم ملی هلند هم بوده!

چرا باید تیم ملی اسرار و شیوه بازی‌اش را این‌گونه بی‌دریغ و از فاصله نزدیک در اختیار سرمربی تیم حریف بگذارد؟ تصویری از رختکن تیم ملی منتشر شده که همه در حال دست زدن و آواز خواندن هستند و جواد الله‌وردی هم آن وسط هنرنمایی می‌کند. فیلم امانوئل کم بود که امروز فیلم ویولت و فرانسوا با بازی ایزابل آجانی هم اکران شده با همان برچسب زیر هجده سال ممنوع ! یعنی میزان شوت بودن مسئولان بخش توزیع و پخش فیلم‌های سینماهای ایران موردی قابل مطالعه بوده است.

فیلم کلاسیک وراکروز هم در سینما بولوار به نمایش درآمده است. میزان اجاره بهای خانه‌ها در شمال و شرق تهران هم مصوب شده و رقم بین ۱۲۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان بوده است. به عنوان نمونه اجاره یک آپارتمان ۱۲۷ متری در خیابان ظفر ۳۷۰۰ تومان اعلام شده است. گزارشی هم کار شده از علت افزایش روزافزون تلفات رانندگی در ایران‌!

۲۵ اردیبهشت ۱۳۵۷٫ خبر دندانگیری در صفحه اول نیست به جز مسافرت چائوشسکو به تهران و ملاقات با محمدرضا در سعدآباد.
در صفحه ۳ گزارشی کار شده از ضیافت سازمان شاهنشاهی و خدمات اجتماعی در هتل عباسی اصفهان که مدیریت مراسم و به نوعی میزبانی آن را به ارحام صدر سپرده بودند و ششصد نفر در این مراسم حضور داشتند از جمله مرضیه. یک بازرگان آهن با ۹۷ میلیون تومان بدهی بانکی دستگیر شده است‌.

چندتا فیلم جدید در تهران اکران شده‌اند:‌ مردی مثل فشنگ‌!‌، نهنگ سیاه‌،‌ هفت شب در ژاپن و فیلمی از سینمای ترکیه با نام زلزله. امشب فیلم زنی با سه چهره با هنرنمایی جوآن وودوارد از تلویزیون ایران پخش می‌شود. عکسی منتشر شده از طلبه‌ای به نام محمد حسین حسینی رامشهری که در آبادان بانی تظاهرات ضد حکومتی بوده و در فرودگاه اهواز در حالیکه تغییر چهره هم داده بود دستگیر می‌شود. در صفحه حوادث جالب‌ترین ماجرا شکایت نوعروس آلمانی است.

خانمی به اسم ماری لوییزا که ۱۲ سال است در تهران به کار جراحی پوست مشغول بوده و از همسر سابقش هم دو فرزند داشته (فرزندانش با شوهر سابقش زندگی می‌کنند)‌، ‌ادعا می‌کند با مردی به اسم نادر که خود را تاجر بازار معرفی کرده آشنا شده و بعد از دوماه آشنایی با او ازدواج می‌کند اما بعد از ازدواج نادر او را به یک اتاق کوچک اجاره‌ای و کم نور در ورامین می‌برد آن هم بدون آب و برق. و پس از دو روز به او گفته باید طلاق بگیرد چرا که :« از همسر اولم دارای چهار فرزند هستم و می‌خواهم دوباره با او ازدواج کنم و تو به درد من نمی‌خوری.»

ماری لو‌ییزا مخالفت می‌کند و نادر هم او را با چوب طوری می‌زند که حالا برای او دو هفته طول درمان بریده‌اند. نادر ماری لوییزا را تهدید کرده که اگر از او شکایت کند به رویش اسید خواهد پاشید. حکم دستگیری آقا نادر زبل صادر شده است‌. جواهر فروشی واریته در خیابان مشیر شیراز هم مورد سرقت قرار گرفته و ۳۰ میلیون تومان جواهرات به سرقت رفته‌اند.

کدخبر: ۴۵۶۰۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر