کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۶۸۸
تاریخ خبر:

خرده روایت‌هایی خواندنی از ۲۴ اسفند ۱۳۵۵‌

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۲۴ اسفند ۱۳۵۵٫ روزنامه اطلاعات. صفحه اول خبر مهمی ندارد.افزایش نرخ مکالمه تلفن مهم‌ترین خبر صفحه اول است.عکس یک دستگاه تلفن هم به شکل تزئینی آن بالا خودنمایی می‌کند. عکس اصلی صفحه به اشرف پهلوی مربوط است در حال تجلیل از پیشکسوتان مطبوعاتی درجشن هتل هیلتون.

در صفحه ۴ سفر ولیعهد به اصفهان و پیام محمدرضا برای روز ذوب‌آهن منتشر شده است.اما خبر و عکس اصلی صفحه ازدحام مردم برای دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی است.از قرار روزانه صدها نفر با توجه به نزدیک شدن شب عید برای خرید سکه طلا به سالن پس‌انداز بانک ملی واقع در شعبه میدان فردوسی رجوع می‌کنند.

تمام پهلوی ۲۸۰ تومان و نیم پهلوی ۱۵۰ تومان.در صفحه ۵ بخش دوم مصاحبه فرح دیبا با اطلاعات بانوان منتشر شده و تیترش این است:بعضی وقت‌ها وقت کم میاورم! قشنگ مشخص است خبرنگار و دبیر مربوطه چه زجری کشیده‌اند برای انتخاب تیتر بدون خطر. مصاحبه را پری اباصلتی انجام داده است.

امروز سهم اشرف کلا زیاد است.در صفحه ۹ عکس بزرگی از او کار شده که دارد کلنگ تاسیس دانشگاه معارف و الهیات در بوکه شهریار را برزمین می‌زند.سرمایه ساخت ۸۰۰میلیون ریال بوده که از طرف آقای خیری به نام محمد حسن شرافت لاری پرداخت شده است.۸۰میلیون تومان!یعنی پول ۸۰ خانه لوکس در تهران.

خبری با عکس در صفحه ۱۱ کار شده درباره کشته شدن زن جوانی به نام جمیله شیرازی در یاسوج به‌هنگام رفتن به حمام عمومی که با ضربات چاقو کشته شده است.در محله‌ای به نام آبشار. پلیس علی احمدوند شوهر او را دستگیر کرده اما فرزندان این زوج اصرار دارند که پدرشان بی‌گناه است.

در صفحه خرید و فروش خانه،‌یک آپارتمان لوکس دو اتاق خوابه در میرداماد به قیمت ۷۳۰هزارتومان برای فروش آگهی شده است.
در صفحه ۱۴ گزارش آگهی شرکت زمزم فارس کار شده که فرح دیبا در حال بازدید از آن است.صنف مبل سازان جشن ۵۰سالگی سلطنت پهلوی را گرفته‌اند و کیک بریده‌اند و چند نفر سخنرانی‌های مبسوطی کرده‌اند.

آقایان:رسول رحیمی،محمدرضا عضدانلو و اسدالله ساریخانی. در صفحه سینما همان فیلم‌های قبلی که دیروز درباره‌شان نوشتیم آگهی شده‌اند.فقط فیلم زن بابا خوشگله هم در سینما شهرقشنگ اکران شده که دیدنش برای زیر ۱۸سال ممنوع است.به این ترتیب چهار سینمای شهرقشنگ،پولیدور،‌کسری و پارک فیلم‌های بالای ۱۸سال پخش می‌کنند.

در صفحه ورزشی خبر پیروزی تاج بر پرسپولیس در مسابقات والیبال جام پاسارگاد است.تاجی‌های پرستاره با عزیز پرتوی و ذوقی و پورکاشیان و صابری و تازرونی و شیری و پرسپولیس با حیدری و چیتگر و آخشین و نیاکیان و رزاقی و شاه حسینی.در همین صفحه ذکر شده که بازی تیم ملی ایران و مجارستان به مناسبت خداحافظی پرویز قلیچ‌خانی صورت می‌گیرد تا کاپیتان تیم ملی ایران درآستانه ۳۱سالگی از فوتبال ملی خداحافظی کند.

البته او یکی دو ماه دیگر برای پرسپولیس بازی می‌کند و در تابستان ۵۶ ایران را به مقصد آمریکا ترک می‌کند.در صفحه ۳۰ هم بازداشت کلاهبردار مشهور تهران گزارش شده است.مردی به نام محمدرضا مشعشعی که از قرار کارش تلکه کردن کسبه با کارت جعلی بازرس اصناف بوده است.

این آگهی تمام صفحه ماشین ظرفشویی آ اگ آلمان هم جالب است.تیترش این است:‌همسر شما ارزانترین و گرانترین ظرفشوی دنیا! و ۵ خط توضیح درباره اینکه شاید فکر کنید همسرتان ظرفشوی ارزانی است اما ظرف شستن همسرتان را از دیگر خدماتی که می‌تواند انجام دهد باز می‌ماند و برای همین ظرف شستن توسط همسرتان گران از آب درمی‌آید!

کدخبر: ۳۷۸۶۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر