کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۵۷۸۰
تاریخ خبر:

خرده روایت‌هایی خواندنی از اردیبهشت ۱۳۵۵

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | خب حدس می‌زنید عکس صفحه اول اطلاعات چهارم اردیبهشت چی باشد؟‌ یک چیز عجیب:‌ فرح دیبا و محمدرضا و کمی هم فرحناز در حال ملاقات با پرنسس‌های تایلندی در کاخ نیاوران. این پرنسس‌ها بعد از این ملاقات و بعد از رفتن به شیرخوارگاه پهلوی (آمنه) برای بازدید‌،‌ می‌روند شیراز تا از تخت جمشید دیدن کنند.

خب از خبرهای جالب روز ۴اردیبهشت باید به گفت‌و‌گو با سوسن مقدم همان لیلی سریال دایی جان ناپلئون اشاره کرد که بعد از این سریال ازدواج کرده و به آبادان مهاجرت کرده است. او دلیل انتخابش برای نقش لیلی در این سریال را استعداد و تجربه‌های تئاتری و البته نسبت خانوادگی با ناصر تقوایی دانسته و گفته که تصمیم برای ادامه بازیگری ندارد و در انتظار به دنیا آمدن بچه‌اش است.

روایتی کار شده از ربودن یک دختر جوان در خیابان نظام‌آباد توسط سرنشینان یک آریا. دختر در انتظار تاکسی بوده که این آریا جلوی پایش ترمز و به زور او را سوار می‌کنند و به بیابانی در شرق تهران می‌برند و پس از تجاوز گروهی او را رها می‌کنند. چند روز بعد دختر به همراه پدرش به شکل اتفاقی آن آریا را در خیابان ایرانمهرمی‌بینند و به کمک پلیس راهنمایی او راتعقیب می‌کنند و …

داستان قتل مهران سرکشیک دانش‌آموز ایرانی در پانسیونی در انگلیس هم پرونده دیگر این روز است که از قرار همکلاسی‌اش به نام آندره جردن حین شکنجه او را کشته است. برای داشتن مظنه فروش خانه در سال‌۵۶ هم بگوییم که واحدهای دو خوابه در کوچه بادامی سبلان شمالی به قیمت ۳۵۰هزار تومان برای فروش گذاشته شده‌اند.

در آگهی سینماها اکران فیلم‌های زیر هجده سال ممنوع ادامه دارد. فیلم سرخورده در سینما متروپل و فیلم هوس‌‌های قبل از مرگ در سینما آتلانتیک اکران شده‌اند. یک فیلم ایرانی هم آمده با نام رفاقت با شرکت بهمن مفید و شهناز تهرانی. اما صفحه اول اطلاعات پنجم اردیبهشت به شکلی باور نکردنی هیچ عکسی از خانواده پهلوی ندارد.

در صفحه حوادث این شماره عکس و گزارشی از یک تراکتور بدیمن در بروجرد منتشر شده. این تراکتور ۴ماه قبل مالک خود را بر اثر چپ کردن کشته بود و از قرار حالا در یک سانحه مالک دوم و یک همراه خودرا نیز به دیار عدم ارسال کرده بود. این دو نفر از روستای دهکرد عازم روستای خایان بودند که دچار سانحه شدند. علت سرعت غیر مجاز و ناهمواری جاده بوده است. متوفیان عبارتند از: ‌رحمت‌الله مرادی و امین خایانی.

صفحات ورزشی تحت تاثیر نیمه‌نهایی جام قهرمانی جوانان آسیا هستند. چهار تیم ایران و ژاپن و عراق و بحرین به این مرحله رسیده‌اند و حالا ایران با ژاپن و عراق با بحرین دیدار خواهند کرد‌. در سینماها هم فیلم لذت بی‌خبری به کاروان فیلم‌های با محدودیت تماشا برای زیر هجده سال ممنوع اضافه شده است. این یکی در سینما رادیو سیتی اکران شده.

همان سینمایی که در خیابان پهلوی بالاتر از تخت جمشید قرار داشت و در دوران انقلاب سوخت و در دوره‌ای هم به داروخانه بنیاد شهید بدل شده بود. تنها فیلم‌های حسابی در اکران اوایل اردیبهشت فیلم آلامو وسترن متوسط ساخته جان وین که به یک دهه قبل تعلق دارد و فیلم جویندگان طلا فیلم صامت و کلاسیک چارلی چاپلین است. بقیه فهرست فیلم‌ها که حدود سی‌عنوان می‌شود یکسر و بدون استثنا مستحق صفت چرت مطلق هستند. کلا این دو روز هیچ خبر و گزارش به دردبخوری به تورما نخورد. مخلص.

کدخبر: ۳۸۵۷۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر