کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۲۵۲۰
تاریخ خبر:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر هرمزگان

واژگونی اتوبوس از استان فارس به بندرعباس، ۱۷مصدوم برجای گذاشت.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی بندرعباس، گزارش حادثه واژگونی اتوبوس بعد از بوستانو به سمت بندرعباس در ساعت ۰۴:۵۰ امروز اطلاع داده شد. به‌گفته حسن امینی‌زاده پس از اعلام، بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره یک و هفت در کمترین زمان و با سرعت عمل به محل اعزام، حادثه را مدیریت کردند.

امینی‌زاده می‌گوید ۱۷نفر سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند که دو زن در بین آن‌ها مشاهده می‌شد و توسط آتش‌نشانان از اتوبوس به سطح زمین انتقال و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سرهنگ نیک‌بخت سرپرست پلیس راه هرمزگان می‌گوید: علت حادثه واژگونی صبح امروز اتوبوس در استان هرمزگان توجه نکردن به جلو خستگی و خواب الودگی راننده است.

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان می‌گوید هفت نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال داده شدند، اظهار کرد: از این تعداد یک نفر خانم و یک نفر به دلیل شکستگی دست راست باید راهی عمل شود.

نوروزیان با اشاره به اینکه پنج مصدوم راهی بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس شده‌اند، تصریح کرد: تمامی پنج نفر هوشیار و یک نفر دچار پارگی در ناحیه دست شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اضافه کرد: همچنین پنج مصدوم در بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) نیز تحت مداوا هستند که از این تعداد یک نفر ترخیص و یک نفر خانم بوده که همگی تحت بررسی قرار دارند.

کدخبر: ۲۸۲۵۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر