کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۱۸۰۵
تاریخ خبر:

روز پرحاشیه مجلس؛ توهین نماینده بندرعباس به‌روحانی

جلسه علنی امروز مجلس به پایان رسید اما این جلسه نیز بدون حاشیه نبود. مهمترین اتفاق اظهارات توهین‌آمیز نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیرکی در نطق عجیب غریبش خطاب به رئیس‌جمهوری بود. خبرآنلاین می‌نویسد احمد مرادی گفته: «روحانی از ترس کرونا برای بودجه در مجلس حاضر نشد، این توهین به ۸۵میلیون ایرانی است. مطمئن باش با کرونا نمی‌میری چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد. سرگذشت شهدا و حاکمان خائن به ممکلت را ببین، انتخاب هرکدام به انتخاب جنابعالی است.» مرادی همچنین در ادامه خطاب به حسن روحانی بخشی از غزل شماره ۴۴۹حافظ را خواند که کلماتی توهین‌آمیز در آن وجود دارد.

آزادی‌خواه نماینده ملایر گفت: «به نظر من سزاوار بود که آقای روحانی به خاطر مردم و آینده کشور و با تشدید مراقبت های بهداشتی در پارلمان، در صحن علنی امروز حضور پیدا می کرد و توضیحاتی را درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ می داد تا مردم در این رابطه اطلاع کسب کنند حال من قضاوت را به مردم می سپارم.»

سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس هم در تذکری ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، گفت: این اقدام بزدلانه را محکوم کرده و به نمایندگی از ملت ایران خواستار پاسخ محکم، بازدارنده و دقیق هستم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، افزود: تشکر می‌کنم امروز هم به ملت ایران بی احترامی کرده و به مجلس نیامدید در حالی که باید در مجلس حضور پیدا کرده و حرف ملت را می شنیدید؛ شما باید در گفتار سنجیده تر عمل کرده و گرای غلط ندهید.شما پاسخ به ترور شهید فخری زاده را به زمان مناسب حواله می دهید و مصوبه مجلس را مضر می‌دانید که این با جایگاه شما تناسب ندارد به خصوص که نتیجه گلابی های برجام شما فقط ترور و تحریم بود؛ حالا صریح بگویید حفظ اقتدار ملت و نظام برای چه کسی مضر است؟ احتمالا دوباره مستوجب خشم روحانی و شکایت مجدد ایشان خواهم شد.

کدخبر: ۳۶۱۸۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر