کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۶۴۱۰
تاریخ خبر:

‌بک‌X۳ با رنگ جذاب آبی فیروزه‌ای‌ در نمایشگاه خودروی اصفهان

‌بک‌X3 با رنگ جذاب آبی فیروزه‌ای‌ در نمایشگاه خودروی اصفهان

روزنامه هفت صبح| كرمان موتور در هفدهمين نمايشگاه خودروی اصفهان يكي از پر بازديد‌ترين غرفه‌ها را دارد. اين خودروساز با سبد متنوع محصولات خود نظر بسياري از بازديدكنندگان را به خود جلب كرده است. KMC X5 یکی از جدیدترین خودروهاي كرمان موتور است كه در غرفه اين خودروساز به نمايش در آمده. كراس‌اووري كه به‌تازگي توسط اين خودروساز معرفي شده و به دليل طراحي جذاب نقطه عطف توجه بازديدكنندگان از غرفه كرمان موتور است.

جوان خودرو نوشت: اين خودرو از يك موتور 1/5 ليتري توربوشارژ با قدرت ١٧٢ اسب بخار بهره مي‌برد. گشتاور موتور اين خودرو به ٢٨٠ نيوتن متر مي‌رسد و به اين ترتيب در رده كراس‌اوورهاي اقتصادي بازار قرار مي‌گيرد. قدرت موتور به وسيله يك گيربكس ٦ سرعته دو‌كلاچه به چرخ‌هاي جلو منتقل مي‌شود. اين خودرو مجهز به فرمان برقي است و گرمن صندلي‌هاي جلو هم از ديگر امكانات اين خودرو هستند. صندلي راننده در KMC X5 در ٥جهت به صورت برقي تنظيم مي‌شود و اين صندلي از حافظه نيز بهره مي‌برد.

سيستم مولتي مديا و سيستم صوتي با ١٠ بلندگو و ساب ووفر، سيستم كنترل پايداري، كنترل ايستايي در سربالايي، ترمزهاي كمكي و اضطراري، سيستم كنترل كشش، ترمز پارك برقي و سنسور دنده عقب از جمله امكانات رفاهي و ايمني KMC X5 هستند. همچنين دوربين ٣٦٠ درجه، سانروف پانارومیک، سنسور نور، آينه‌هاي جمع شونده برقي مجهز به گرمكن و اهرم تعويض دنده الكترونيكي از ديگر امكانات اين خودرو به حساب مي‌آيند.

بک X3 با رنگ جذاب
همچنین کرمان موتور بک X3 با رنگ جذاب را به نمایشگاه اصفهان آورده است. این خودرو به زودی قیمت‌گذاری خواهد شد. کرمان موتور در این نمایشگاه محصولات‌ جدیدی مانند KMC X5 و KMC A5 را آورده است. بک X3، پیکاپ T8 و KMCJ7 نیز در این غرفه حضور دارند.

اما کدام خودروسازان در نمایشگاه اصفهان حضور دارند؟
گروه بهمن؛ شامل تمام زیرمجموعه‌ها؛ بهمن موتور، بهمن دیزل، ایران دوچرخ، آسنا. ‌بی‌ام کارز به عنوان شاخه واردکننده بهمن موتور، محصولات وارداتی جدیدی را در نمایشگاه معرفی کرده است؛ هونگچی H5، هونگچی E-MQ5، بستیون T77 و DFSK E5. همچنین ‌فونیکس نیز در این نمایشگاه با دست پر آمده؛ آریزو 6 GT، تیگو 8 پرو PHEV، تیگو 8 پرومکس، تیگو 7 پرو، آریزو 6 پرو و فونیکس FX در این غرفه حضور دارند.

ام‌وی‌ام، شاخه اقتصادی مدیران خودرو در این نمایشگاه با محصولاتی نظیر X33 کراس، آریزو 5 اسپرت و آریزو 5 برقی حضور پیدا کرده است. اکستریم برند جدید و لوکس مدیران خودرو که با سه کراس‌اوور به نمایشگاه آمده است؛ اکستریم TXL، اکستریم LX و اکستریم VX. آرین پارس موتور در این نمایشگاه به معرفی محصولات جدید لاماری مشغول است. علاوه بر لاماری ایمای همیشگی، لاماری ایما X و لاماری ایما HEV نیز در غرفه آرین‌موتور حضور دارند.

همچنین فروشگاه اکتان بوسترهای GAT نیز در این غرفه فعال است. ‌ شاخه تجاری‌ساز هلدینگ آرین، در این نمایشگاه با محصولات جدید نظیر کشنده شک‌موتو X5000 و کامیون‌های باری و کمپرسی X5000D و X5000L حضور دارد. تست درایو کنده X5000 نیز توسط این غرفه انجام می‌شود. تیگارد موتور با تیگارد X35 به نمایشگاه آمده، دیار خودرو نیز محصول بایک X55 را به عنوان وارداتی جدید خود به نمایش درآورده است. شاخه صنعتی ایران خودرو به همراه پیکاپ‌های فوتون G7 و فوتون تونلند دیزلی، کامیونت آرنا پلاس‌ و کشنده‌های فوتون و آتامان در نمایشگاه اصفهان حضور دارد.

کدخبر: ۵۴۶۴۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر