کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۰۱۵۲
تاریخ خبر:

بهترین بازی‌های موبایلی رقابتی آفلاین

روزنامه هفت صبح، امیر پایدار | با پیشرفت روز‌افزون تکنولوژی، امروزه تقریبا در هر مکان و زمانی دسترسی به اینترنت وجود دارد.از همین‌رو بازی‌های موبایلی نیز اکثرا روی به آنلاین بودن آورده‌اند و شاید به سختی بتوان بازی‌های آفلاین باکیفیتی را برای موبایل پیدا کرد و صد البته که برای همه ما پیش آمده است که در مجامع دوستانه یا خانوادگی، در مسافرت و بیرون از خانه بخواهیم خود را با بازی کردن سرگرم کنیم اما به اینترنت دسترسی نداشته باشیم.

با توجه به این موضوع در ادامه به سراغ معرفی بازی‌هایی رفته‌ایم که برای بازی کردن آنها با دوستان یا افراد دیگر، هیچ‌گونه محدودیتی بر سر راهتان قرار نگیرد و به سادگی بتوانید لحظات و اوقات خوشی را سپری کنید و سرگرم شوید. بازی‌هایی که برای ارائه یک تجربه چند نفره نیازی به آنلاین بودن گیمرها ندارند.

*** Special Forces Group 2
نسخه دوم از این مجموعه یکی از بهترین بازی‌های شبکه است که تاکنون برای موبایل عرضه شده است.کانتر استرایک یا گروه ضربت را اکثر ما در بچگی به صورت شبکه بازی کرده‌ایم و الحق که لذت بسیار زیادی نیز داشت و ما را به وجد می‌آورد. حال استودیوی Forge Games بازی بسیار مشابهی را اما این‌بار برای موبایل عرضه کرده است.

این بازی در گوگل‌پلی با بیش از ۵۰میلیون بار دانلود و ۳ میلیون نظر توانسته امتیاز ۴/۴ از ۵ را کسب کند که در نوع خود عملکردی عالی است. از ویژگی‌های خوب این بازی می‌توان به گرافیک خوب، تنوع سلاح، تزئین اسلحه با اسکین‌های جذاب و مپ‌های آشنای کانتر اشاره کرد. نهایتا به این مسئله توجه داشته باشید که Special Forces Group هرچند تمام تلاش خود را برای ارائه تجربه‌ای مشابه با کانتر به کار گرفته.

اما نهایتا قرار گرفتن کنترل بازی روی صفحه لمسی از رسیدن به این هدف جلوگیری کرده. هرچند امروزه دیگر شاهد کنترل‌های ضعیف بازی‌های اول شخص روی موبایل‌ها نیستیم اما همچنان آنها را از دید رقابتی نمی‌توان در سطح و اندازه کنترلرهای معمولی یا موس و کیبورد قرار داد.

*** Among Us
امانگ آس، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و در سال ۲۰۲۰ به حدی شناخته شد که به یک بمب خبری در دنیای گیم تبدیل شد.این بازی را کمتر کسی پیدا می‌شود که نشناسد یا بازی نکرده باشد. شاید از دلایل موفقیت Among Us، بتوان به ایده ساده و سرگرم‌کننده، نیاز نداشتن به سخت‌افزار قوی در دسترس بودن و رایگان بودن آن روی موبایل اشاره کرد.

در این بازی به حداقل چهار نفر نیاز است که یک نفر هاست شده و بقیه به صورت آفلاین به او متصل می‌شوند.گیم‌پلی بازی نیز بسیار ساده و قابل فهم است به طوری که با چند بار بازی کردن، متوجه روند بازی خواهید شد. شما در یک سفینه فضایی هستید با جمعی از افراد دیگر، اما یک نفر در میان شما خائن است و سعی دارد با کشتن تک‌تک افراد، سفینه را رو به نابودی ببرد.حال بقیه افراد باید با استفاده از سرنخ‌ها این خائن را پیدا کنند و البته که کار ساده‌ای نیست.

*** Asphalt 8
سری بازی‌های آسفالت، تحولی شگرف در بازی‌های ریسینگ موبایلی به‌وجود آورند و آنقدر خوب و موفق ظاهر شدند که این‌بار شاهد پورت یک بازی موبایلی برای ویندوز و کامپیوتر‌های شخصی بودیم. آسفالت ۸ یک ویژگی دارد که آسفالت ۹ از آن بی‌بهره است و آن هم امکان بازی کردن با دیگران به صورت آفلاین است، یعنی به راحتی می‌توانید با دیگران به مسابقه دادن بپردازید، بدون اینکه نیاز به اینترنت داشته باشید.این بازی با ۱۰۰میلیون با دانلود یکی از پر دانلود‌ترین بازی‌های مارکت حساب می‌شود و اگر فکر می‌کنید بازی دیگر قدیمی شده است، سخت در اشتباهید زیرا بازی مرتبا آپدیت می‌شود و هنوز هم بازیکنان فعال بسیار زیادی دارد.

*** Brawlhalla
این بازی ساخته کمپانی محبوب یوبیسافت است که در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر‌های شخصی منتشر شد و بالاخره پس از مدت‌ها در سال ۲۰۲۰ برای موبایل عرضه شد. برالهالا، یک بازی اکشن است که با انیمیشن‌های جذاب و گرافیک زیبا، شما را مجذوب خود می‌کند.در این بازی باید سعی کنید با مشت و لگد‌های سریع و استفاده از سلاح‌هایی که هر از چند گاهی در مپ می‌افتند، حریفتان را از پای درآورید.از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، کراس پلی بودن آن است بدین معنا که همزمان می‌توانید با کنسول و کامپیوتر‌های شخصی به بازی کردن بپردازید.پس اگر به بازی‌های سبک اکشن علاقه دارید و به دنبال یک تجربه متفاوت از این سبک هستید، حتما این بازی را تجربه کنید.

*** Sea Battle 2
به احتمال زیاد در جمع‌های دوستانه یا خانوادگی مشابه این بازی را تجربه کرده‌باشید. بازی Sea Battle 2 یک بازی استراتژیک است که باید سعی کنید با کمترین خطا و ضربه، ناوگان جنگی حریف را از پای درآورید. از خوبی‌های بازی، امکان بازی کردن به صورت شبکه است.

البته امکان بازی آنلاین با سراسر دنیا نیز در بازی گنجانده شده است که به خودی خود نقطه قوت محسوب می‌شود. به اینها قابلیت استفاده از اسکین در ناوگان و رنک بندی جهانی را نیز اضافه کنید.پس اگر به‌دنبال یک بازی ساده و آشنا می‌گردید و در عین حال زنده کردن لحظات و خاطرات جذاب بچگی هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید.

کدخبر: ۳۷۰۱۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر