کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۹۳۱
تاریخ خبر:

بسته خبری : تا هفت صبح چه خبر بود؟

اگر اخبار ۱۲ ساعت گذشته را نخوانده اید ، این ۹ خبر کوتاه را از دیشب تا هفت صبح امروز بخوانید ، کافی است:

۱- نتایج رسمی شمارش آرا در انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد و اینجا هم ائتلاف اصولگرایان با اختلاف پیروز انتخابات شد

۲- روزنامه «واشنگتن پست» فاش که ترامپ در ابتدای شروع کرونا پیشنهاد داده که مبتلایان به ویروس کرونا به یک جزیره مثل گوانتانامو تبعید شوند!

۳- فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل پدیده گفت: مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش قبل از بازی در مورد من صحبت کرد. از او می‌خواهم از جایگاهش سو استفاده نکند. رئیس مجمع استقلال مسعود سلطانی‌فر است و علی نژاد در جایگاهی نیست که در مورد شغل من صحبت کند. ازمن خواستند صحبت نکنم. من هم به احترام هواداران و استقلال صحبت نمی‌کنم. فقط یک پیغام می‌دهم؛ هر کاری کنید تیم من می‌برد.

۴- رویترز گزارش داده که گفت‌وگوها میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن به توافق صلح نزدیک شده و تمرکز این توافق برداشته شدن محاصره بنادر یمن و فرودگاه بین‌المللی صنعا است.

۵- روزنامه ورزشی آاس اسپانیا از برنامه محرمانه مدیران باشگاه بارسلونا برای تشکیل زوج سوپر رویایی مسی-رونالدو خبر داده است. البته هنوز معلوم نیست رونالدو پیشنهاد بارسلونا را خواهد پذیرفت یا نه

۶- سید محمد خاتمی هم پیامی در مورد انتخابات منتشر کرده و در جایی نوشته است که «عدم شرکت (بی سابقه) بالای پنجاه درصد از مردم و وجود بالاترین درصد رأی‌های باطله اگر نشانه دلسردی و نومیدی مردم و فاصله آنان با حکومت نیست، نشان چیست؟ این زنگ خطر باید همه را به خود بیاورد …»

۷- در یاسوج برخی اعضای یک طایفه به نتایج انتخابات شورای شهر اعتراض داشته اند و با نیروهای امنیتی درگیری شدید داشته اند که به قطع گسترده اینترنت در این شهرستان و حوالی آن منجر شده.

۸- در فوتبال جام مات های اروپا، در گروه C هلند، مقدونیه‌شمالی را برد و با ۹امتیاز به دور بعد رفت و اتریش هم با غلبه بر اوکراین، برای اولین‌بار به دور حذفی جام‌ملت‌ها رفت

۹- دور هفتم مذاکرات برجام در وین شروع شده و احتمال زیاد این بار مذاکرات به نتیجه می رسد.

کدخبر: ۳۹۷۹۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر