کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۴۲۴۲
تاریخ خبر:

باران ۸ساله ناپدید شد

ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: «باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه ۲۴ فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد.

سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: حدود ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز گذشته،‌ شخصی در تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش گم شدن این دختر بچه را اعلام کرد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده، والدین دختر بچه اظهار داشتند که فرزندشان صبح روز گذشته برای رفتن به مدرسه از منزل خارج شده و بعد از پایان مدرسه و با اعلام دوستانش متوجه می شوند که او از صبح به مدرسه مراجعه نکرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: مشخصات دختر بچه که با لباس فرم صورتی رنگ مدرسه و مقنعه و سویشرت سفید رنگ از منزل خارج شده، به کلیه تیم های گشت انتظامی اطلاع رسانی شده است و تحقیقات برای یافتن او ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت داشتن هر گونه خبری از این دختر بچه، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند.

یکی از بستگان خانواده شیخی گفت: مدرسه باران تا منزل فاصله بسیار اندکی دارد.

وی افزود: ظهر با تعطیل شدن مدرسه همکلاسی باران به منزل باران مراجعه و تکلیف شب را اعلام کرد که در این هنگام خانواده از گم شدن باران مطلع شدند.

وی اظهار داشت: پلیس در جریان مفقودی باران قرار گرفته و عکس باران برای پیدا شدن در فضای مجازی و سایت های مختلف منتشر شده است.

برخی هنرپیشگان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور نیز از صبح روز جاری برای همراهی با خانواده باران، عکس این دختربچه را در صفحه های شخصی خود بازنشر داده اند.

مهاجران از شهرهای تازه تاسیس در استان مرکزی است که در ۲۵ کیلومتری اراک واقع شده و در این منطقه بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

کدخبر: ۲۵۴۲۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر