کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۶۱۸۰
تاریخ خبر:

استخدام آدم‌ربا برای ‌گوشمالی همسر موقت

پلیس راز زنی که با اجیر کردن چند شرور قصد داشت انتقام کتک‌زدن دخترش را از همسر صیغه‌ای خود بگیرد، کشف کرد. این زن به دلیل این‌که همسر موقتش، اقدام به کتک زدن دخترش کرده بود برای انتقام از او تا پای آدم‌ربایی پیش رفت. رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری عامل آدم‌ربایی ناتمام در شهر ری خبر داد و گفت: همسر موقت شاکی مدعی بود، او دخترم را کتک می‌زد به همین دلیل چند نفر را برای آدم‌ربایی او اجیر کردم. سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند گفت: اواخر دی ماه سال گذشته در تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۶۷ دولت‌آباد از وقوع یک فقره آدم‌ربایی ناتمام مردی ۴۵ ساله در محدوده خیابان قدس مطلع شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی به نام سهیل در حال تردد در خیابان بوده است که ناگهان سه مرد ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید به او حمله‌ور می‌شوند و با استفاده از گاز اشک‌آور قصد ربودن سهیل را داشتند. اما این مرد با سرو صدا و فریاد از اهالی محل حادثه کمک می‌خواهد و اهالی محل به کمک وی آمده و به همین دلیل مهاجمان که در اجرای نقشه‌ رباییدن او ناکام می‌مانند و با دخالت شهروندان مواجه می‌شوند، با خودروشان از محل حادثه متواری شدند.

*** تشکیل پرونده آدم‌ربایی
به همین دلیل و با توجه به وجود شواهد،پرونده با موضوع آدم‌ربایی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و شناسایی افراد ناشناس با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای شهرری به پایگاه نهم ارجاع شد. در تحقیقات تکمیلی شاکی(سهیل ۴۵ ساله) اظهار داشت: درکار ساختمان سازی مشغول به فعالیت بوده و به دلیل طولانی شدن زمان پایان کار قادر به تحویل سند به چند تن از خریداران نشده، احتمال دارد این افراد از طرف خریداران آپارتمان‌ها که هنوز موفق به تحویل ملک‌شان نشده‌‌ام، اجیرشده باشند تا به این طریق از من زهر چشم بگیرند.

بعد از اظهارات شاکی پرونده، کارآگاهان به دنبال اظهارات شاکی راهی محل آدم‌ربایی شدند و با انجام تحقیقات میدانی سرنخی از آدم‌ربایان به‌دست نیامد.به گفته پلیس؛ در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان دریافتند شاکی دخترخوانده‌ای به نام مهسا دارد و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد او در روز حادثه با فردی به نام شاهرخ ۳۰ ساله در ارتباط بوده است. بدین ترتیب ظن اینکه نقشه آدم‌ربایی توسط دختر خوانده سهیل طراحی و با مشارکت او باشد بیشتر شد.

سرهنگ اختیاری با بیان اینکه در هماهنگی‌های قضایی دستور دستگیری شاهرخ گرفته شد، گفت: مخفیگاه شاهرخ در حوالی شهرری شناسایی و در پانزدهم اردیبهشت ماه او در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پایگاه نهم انتقال یافت. شاهرخ که ابتدا منکر هرگونه بزهی بود، در بازجویی‌های بیشتر لب به اعتراف گشود و گفت: نقشه آدم‌ربایی را مادر مهسا که همسر صیغه‌ای شاکی است به دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند طراحی کرده است.

شاکی چندین مرحله دختر خوانده‌اش را مورد ضرب وجرح قرارداده است. برای انتقام جویی با دادن پول به چند نفر شرور با مشارکت من قصد آدم‌ربایی و انتقام جویی از او را داشتیم که با دخالت اهالی محل، آدم‌ربایی ناموفق بود. در واقع مادر مهسا به من پول داد و خواست که با همراهی چند شرور این مرد را دزدیده و گوشمالی بدهم که نقشه‌مان اجرایی نشد.

سرهنگ کارآگاه یوسف‌وند اشاره کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرم خود و با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم قرار دارد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همسر موقت و دخترخوانده این فرد نیز دستگیر شدند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

کدخبر: ۳۲۶۱۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر