کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۷۸۱۱
تاریخ خبر:

آخرین وضعیت پرونده‌ جاسوسان خارجی در ایران

غلامحسین اسماعیلی در نوزدهمین نشست خبری این قوه آزادی عیسی شریفی را تکذیب و توضیحاتی را در خصوص سرنوشت جاسوسان ایرانی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی قوه قضاییه درباره عیسی شریفی گفت: خبر مربوط به آزادی او دروغ است و خوب نیست من مرتبا برخی اخبار را تکذیب کنم. این پرونده کیفرخواست خورده و رسیدگی آن در دست دادگاه است و جلسات در حال برگزاری در سازمان قضایی نیروهای مسلح است. با صدور رای، نتیجه دادگاه اطلاع داده خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره بازداشت تعدادی از جاسوسان امریکا گفت: دشمنی امریکا مصادیق متعدد در ۴۰ سال اخیر دارد. به لطف خدا و با هوشیاری مردم و با توانمندی بخش‌های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی، در هیچ کدام از زمینه ها توفیق مدنظر امریکا به دست نیامده و با هوشیاری مردم و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ما، امریکا سیلی خورد.

او ادامه داد: جواسیس امریکا و رژیم صهیونیستی شناسایی و دستگیر شده‌اند که سال گذشته نمونه ای از ضربه محکم به سرویس جاسوسی امریکا زده شد. یکی از جاسوسان هسته ای به نام امیر رحیم پور که جاسوس سیا بود و دستمزدهای کلان گرفته بود مورد شناسایی قرار گرفت، دستگیر و به اعدام‌ محکوم شد که حکم او در دیوان عالی کشور تایید شد و به زودی اجرا می‌شود.

همچنین دوجاسوس ایرانی دیگر سازمان سیا که در قالب یک بنیاد خیریه فعال بودند به ۱۵ سال حبس محکوم شده اند که هنوز حکم قطعی نیست.

کدخبر: ۳۰۷۸۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر