کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۷۶۵۲
تاریخ خبر:

تعطیلی برخی مراسم‌‌های مذهبی از کرونا آسیب‌زاتر است

امام جمعه ملایر گفت: برگزاری مراسم ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است و تعطیلی کامل برخی مراسم های مذهبی مانند ۹ دی و ۱۳ آبان به مراتب نسبت به بیماری کرونا آسیب بیشتری ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری عصر پنجشنبه ۱۸ دی ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی گفت: آیت الله مصباح یزدی به عنوان عمار انقلاب خلاء وجودی علامه طباطبایی و شهید مطهری را پر کرده بود. او یک ولایت مدار به تمام معنا بود و به جریان خاصی تعلق خاطر نداشت و سربازی در رکاب ولایت در صحنه تبیین و تعلیم معارف بود.

وی در ادامه کاهش میزان فوتی های ناشی از بیماری کرونا را از موفقیت های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: وحدت ایجاد شده بین مردم و همکاری آنها و نیز تلاش های شبانه روزی کادردرمانی و موفقیت آمیز بودن طرح شهید سلیمانی سبب کاهش شیوع بیماری و کاهش میزان فوتی ها شد و این طرح باید تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا تداوم یابد. برگزاری مراسم های شب های قدر و محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، آثار مخربی در زمینه افزایش تعداد مبتلایان ایجاد نکرد پس از این تجربه می توان نتیجه گرفت که برگزاری مراسم ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است و تعطیلی کامل برخی مراسم های مذهبی مانند ۹ دی و ۱۳ آبان به مراتب نسبت به بیماری کرونا آسیب بیشتری ایجاد می کند.

کدخبر: ۳۶۷۶۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر