اگر جزو افرادی هستید که پول زندگی در برج های بلندمرتبه را ندارید، غصه نخورید چون شما سالم تر از دیگر افراد جامعه هستید!
به گزارش سایت سلام دکتر ، پزشکان معتقدند میدان مغناطیسی در طبقات بالا به طور قابل توجهی بر برزو بیماریها تاثیر میگذارد، همچنین زندگی در طبقات بالا منجر به ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی میشود.
پزشکان ثابت کردند انسان باید نزدیک به زمین زندگی کند میدان مغناطیسی با هر طبقه بالاتر به شدت ضعیف می شود، که منجر به بیماریهای مختلف میشود به گفته دانشمندان زندگی در طبقه اول و دوم استاندارد است.
همچنین متخصصان میگویند در افرادی که در طبقات بالا زندگی میکنند بیشتر مشکلات سلامتی بوجود میآید.
این افراد به بیماری های قلبی - عروقی دچار میشوند. در عملکرد سیستم عضلانی اسکلتی، و سیستم ایمنی این افراد اختلال ایجاد میشود و سیستم عصبی آنها ضعیف میشود.
رابطه برج نشینی با سلامت!
سایر اخبارسلامت و زندگیرا از اینجا دنبال کنید.
مهم ترین اخبار
- گالری نقاشی در پیادهرو | بمب اتم کلاسهای آموزشی
- قاب امروز | کمپینگ فائزه نسائی دختر قهرمان دوومیدانی
- قاب تاریخ| عکسهای دیدنی آنتوان خان از مراسم عزاداری قاجاریها
- دانلود مداحی بهنام بانی برای امام حسین در شب های محرم + فیلم
- آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی(ره)
- زندگینامه محمود کریمی مداح محرم + عکس های دیده نشده
- سفر به ایام قدیم | مراسم ایام محرم در خیابانهای تهران؛ سال 1327
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
بدون دیدگاه.



