نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که میان ماه تولد و ابتلا به برخی بیماری ها می تواند ارتباطی وجود داشته باشد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اینترنتی سی نت، این مطالعه نشان می دهد افرادی که در اواخر سال میلادی (دی-بهمن) به ویژه افرادی که در ماه اکتبر (مهر-آبان) به دنیا آمده اند مستعد ابتلا به برخی بیماری ها هستند.
در این مطالعه محققان دانشگاه کلمبیا با مطابقت روزهای تولد و سوابق پزشکی بیماران از بانک اطلاعاتی نیویورک سیتی متوجه شدند افرادی که در ماه مه (اردیبهشت - خرداد) به دنیا آمده اند احتمالا سالمترین زندگی را خواهند داشت در حالیکه افرادی که در اکتبر (مهر-آبان) به دنیا آمده اند در معرض بیشترین خطر ابتلا به برخی بیماری ها قرار دارند.
محققان با تایید نتایج مطالعاتی که پیش از این انجام شده بود، ابتلا به برخی بیماری ها مانند بیش فعالی همراه با کمبود توجه (ADHD ) و آسم را با برخی ماه های تولد ارتباط دادند.
محققان همچنین متوجه شدند که ۹ نوع بیماری قلبی مانند سرعت بالای فیبریلاسیون دهلیزی، نارسایی احتقانی قلب و اختلال دریچه میترال در افرادی در ماه مارس (اسفند- فروردین) به دنیا می آیند، وجود دارد.
نتایج این مطالعه در مجله American Medical Informatics Association منتشر شده است.
رابطه ماه تولد با بیماری های خطرناک
برای پیگیری اخبارسلامت و زندگیاینجا کلیک کنید.
مهم ترین اخبار
- گالری نقاشی در پیادهرو | بمب اتم کلاسهای آموزشی
- قاب امروز | کمپینگ فائزه نسائی دختر قهرمان دوومیدانی
- قاب تاریخ| عکسهای دیدنی آنتوان خان از مراسم عزاداری قاجاریها
- دانلود مداحی بهنام بانی برای امام حسین در شب های محرم + فیلم
- آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی(ره)
- زندگینامه محمود کریمی مداح محرم + عکس های دیده نشده
- سفر به ایام قدیم | مراسم ایام محرم در خیابانهای تهران؛ سال 1327
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
daroghe
۱۳۹۴/۳/۲۲
مرداد ماه توش نبود..



