کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۱۲۴
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| رو در بایستی استیلی و واکنش‌ سه‌نقطه‌دار حیدری

نکته‌بازی| رو در بایستی استیلی و واکنش‌ سه‌نقطه‌دار حیدری

پیشکسوتان پرسپولیس سوژه نکته‌بازی شدند. استیلی که در لفافه از امیدواری برای تیم قهرمان می‌گوید و حیدری که واکنش غیر قابل انتشاری به هوادارا سپاهان داشت

هفت صبح| دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را اینجا می‌خوانید:‌

 

قهرمانی، حق مهمان‌نواز‌ترین تیم است!

 

حمید استیلی در مصاحبه‌ای گفته: «امیدوارم تیمی که بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد قهرمان شود.» البته باید دید منظور ایشان از بهترین فوتبال چیست؟‌ مثلا هجومی‌ترین؟‌ یا درست‌ترین؟ زیباترین؟‌ یا منطقی‌ترین؟ اما می‌شود حدس زد که منظور او تیم مورد علاقه‌اش است که به اعتقاد خیلی از کارشناسان، در دوران سرمربیگری اوسمار فوتبال هجومی‌تری ارائه می‌دهد.

 

خب برادر من! چرا رودربایستی می‌کنی؟‌ راحت و بدون تعارف بگو که امیدواری پرسپولیس قهرمان شود. هیچ کس هم به شما خرده نمی‌گیرد که چرا چنین حرفی را زده‌‎ای! اما این در لفافه حرف زدن و ژست بی‌طرفی گرفتن، نه برای شما که همه از علائقت خبر دارند، بلکه برای هیچ کس خوب نیست.

 

با این روشِ شما، هر پیشکسوتی می‌تواند امیدوار باشد تیم مورد علاقه خودش قهرمان شود، بدون اینکه نام تیمش را بر زبان بیاورد. در واقع می‌تواند آیتمی را که تیمش در آن موفق بوده، ملاک قهرمانی قرار بدهد. مثلا محمد نوری پیشکسوت استقلال می‌تواند بگوید: «امیدوارم تیمی که تا امروز بیشترین امتیاز را گرفته قهرمان شود.»

 

سیدمهدی سیدصالحی پیشکسوت سپاهان هم می‌تواند بگوید: «امیدوارم تیمی که بیشترین گل زده را دارد قهرمان شود.»

 

محمد ابراهیمی پیشکسوت تراکتور هم باید بگوید: «امیدوارم تیمی که پرشورترین هوادار را دارد قهرمان شود.»

 

قاسم حدادی‌فر پیشکسوت ذوب‌آهن هم می‌تواند بگوید: «امیدوارم تیمی که خارج از خانه بهترین نتایج را گرفته قهرمان شود.»

 

با این استدلال‌ها، حتی صنعت‌نفت قعرنشین هم می‌تواند وارد این ماجرا شود. مثلا بهنام سراج می‌تواند بگوید: «امیدوارم مهمان‌نوازترین تیم لیگ‌برتر قهرمان شود.»

 

3 امتیاز به تیمت بدهند راضی می‌شوی؟

 

واکنش‌ها به هوادار مسن سپاهان که در استادیوم آزادی به بانوان طرفدار پرسپولیس توهین کرده بود، ادامه دارد. در حالی که همه، توهین‌های این هوادار را تقبیح می‌کنند، سپهر حیدری پیشکسوت جنجالی پرسپولیس با الفاظی توهین‌آمیز و زشت، یک استوری بلندبالا علیه این هوادار سپاهان منتشر کرده است.

 

او در این استوری القابی مثل بی...موس و  ح...زاده را به این هوادار داده و از مسئولین انتقاد کرده که چرا به جز یک محرومیت 10ساله از حضور در ورزشگاه‌ها و یک کلیپ عذرخواهی زوری! هیچ برخوردی با او نشده است! او در همین استوری بارها هم به مفاهیمی مثل «قداست» بانوان پرسپولیس هم اشاره کرده است.

 

با شناختی که از حیدری و پیشکسوتانی مثل او داریم، کاملا مشخص است که او از همه این واژه‌ها و اصطلاحات استفاده کرده تا سودی به باشگاه پرسپولیس و ضرری به سپاهان برسد.

 

باور کنید اگر الان به او پیشنهاد بدهند بین اضافه کردن 3 امتیاز به پرسپولیس یا لغو محرومیت 10ساله هوادار سپاهان یکی را انتخاب کند، قطعا گزینه اول را انتخاب خواهد کرد و همه اعتقاداتی را که در همین استوری به آنها اشاره کرده، زیر پا خواهد گذاشت تا شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شود! با مصاحبه‌هایی که او در این سال‌ها انجام داده و استوری‌هایی که گذاشته، مشخص است که برای او هیچ چیزی مهم‌تر از جام و قهرمانی نیست و همه اینها برای این است که فدراسیون تحت فشار قرار بگیرد و حکمی صادر کند که پرسپولیس از آن سود ببرد. درست نیست آقای حیدری؟

 

کدخبر: ۵۵۸۱۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر