کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۹۱۸
تاریخ خبر:

ماجرای علی هیبتی؛ بوکسور ایرانی که در روسیه حاشیه آفرید + ویدیو

ماجرای علی هیبتی؛ بوکسور ایرانی که در روسیه حاشیه آفرید + ویدیو

مبارز مسابقات MMA بابت حرکت غیراخلاقی‌اش، برای همیشه از مسابقات روسیه محروم شد

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی وایرال شد که نشان می‌داد یک بوکسور ایرانی به نام علی هیبتی در مسابقات MMA روسیه به مجری زن مسابقه لگد می‌اندازد. این بوکسور مقیم روسیه که برای مبارزه با حریف خود «آرکادی اوسپیان» وارد قفس شده بود، با انجام این حرکت غیر اخلاقی، از سوی سازمان هاردکور روسیه به طور مادام‌العمر از مسابقات روسیه محروم شد. این رفتار هیبتی، با عصبانیت تماشاگران و ضرب و جرح او در پایان مسابقه همراه بود. 

هیبتی در راند اول، ناک‌اوت شد و باخت.

ویدیویی از کتک خوردن او پس از پایان مسابقه منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید. 

طبق روایت‌ها، بعد از حرکت جنجالی هیبتی در رینگ از او خواسته شد تا عذرخواهی کند اما او حاضر به انجام این کار نشد. با این حال او ساعاتی پس از مسابقه در کنار مجری زن ایستاد و از او عذرخواهی کرد. ویدیویی هم از عذرخواهی او منتشر شده است. 

علی هیبتی کیست؟

این ورزشکار ایرانی متولد استان چهارمحال بختیاری است. او در کشور روسیه لیسانس خود را در رشته هوافضا گرفت و پس از آن به مدت 4 سال در آلمان زندگی کرد و به تحصیل پرداخت. او در این کشور کارشناسی ارشد خود را در رشته مکانیک گرفت و چهار سال دیگر در مونیخ به عنوان مهندس مکانیک کار کرد. هیبتی که از کودکی در ورزش‌های رزمی مانند ووشو فعال بود فعالیت حرفه‌ای خود را در روسیه به عنوان بوکسور شروع کرد و در این کشور مشهور شد. برادر او هم به اسم محمد هیبتی هم در مسابقات MMA مبارزه می‌کند و در روسیه شناخته شده است.  

کدخبر: ۵۵۶۹۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر