کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۱۷۳
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| درباره کری‌خوانی عجیب یزدانی و رای کمیته‌ انضباطی برای اسماعیلی‌فر

نکته‌بازی| درباره کری‌خوانی عجیب یزدانی و رای کمیته‌ انضباطی برای اسماعیلی‌فر

یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه هفت صبح

هفت صبح| در این مطلب دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه پنجشنبه هفت صبح را می‌خوانید: 

 

چطور رویت می‌شود کری بخوانی؟

 

سرانجام در حالی که به نظر می‌رسید الهلال عربستان تیمی بی‌رقیب در آسیا باشد، در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل العین امارات شکست خورد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسید. پیج رسمی این باشگاه هم خبر این بازی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و حالا حدس بزنید کدام شازده پسری زیر این پست کامنت گذاشته و کری خوانده است!

 

مهاجم العین که ‌‌در بازی رفت مقابل الهلال هت‌تریک کرد؟ نخیر. اشتباه حدس زدید! در واقع یک بار دیگر این سیاوش یزدانی بود که حماسه آفرید و زیر این پست باشگاه الهلال عربستان کامنت گذاشت:یک-صفر و دو ایموجی خنده هم در کنارش!

 

می‌توانید عمق فاجعه را درک کنید؟ بازیکن تیمی که در مجموع دو بازی رفت و برگشت 6 بر 2 به الهلال باخته، با شکست این تیم در برابر یک تیم دیگر کری خوانده است! بازیکنی که خودش عامل اصلی شکست در بازی برگشت بوده و در حالی که تیمش یک بر صفر پیش بوده، با اخراج بچگانه‌اش تیم را به فنا داده و در نهایت باعث شکست 3 بر یک تیمش شده، همانقدر بچگانه برای الهلالی‌ها کری خوانده است!

 

واقعا این استاد هر بار یک جور ما را سورپرایز می‌کند. یک بار وقتی تیمش یک بر صفر از الهلال پیش است و البته در مجموع دو بازی 3 بر 2 عقب است، اخراج می‌شود و همانجا در زمین، عدد یک را به هواداران حریف نشان می‌دهد. یک بار هم این جوری خودش را سوژه می‌کند. کاش اینقدر که به حواشی توجه داری، روی فوتبالت تمرکز می‌کردی استاد!

 

هنر ناراضی کردن همه!

 

رای کمیته انضباطی درباره دانیال اسماعیلی‌فر کلی حاشیه ایجاد کرده است. طبق این رای اسماعیلی‌فر به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در لیگ‌برتر محکوم شده است. در رای اشاره شده که این حرکت مشابه همان حرکتی است که امید نورافکن بازیکن سپاهان در حاشیه بازی این تیم مقابل پرسپولیس انجام داده بود و با شکایت پرسپولیسی‌ها مواجه شده بود.

 

اما رای کمیته انضباطی جوری است که هم پرسپولیسی‌ها شاکی شده‌اند، هم سپاهانی‌ها! پرسپولیسی‌ها می‌گویند وقتی رای صادر می‌شود، از بازی بعدی تیم قابل اجراست و اسماعیلی‌فر باید از بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک محروم باشد نه از بازی بعدی لیگ‌برتر مقابل سپاهان! منطقی هم اگر فکر کنیم، پرسپولیسی‌ها بیراه نمی‌گویند.

 

اما ماجرا اینجاست که اعتراض سپاهانی‌ها هم منطقی به نظر می‌رسد. آنها می‌گویند اگر کمیته انضباطی حرکت اسماعیلی‌فر را مشابه حرکت نورافکن می‌داند، باید بازیکن پرسپولیس را هم مثل نورافکن دو جلسه محروم کند!

 

ضمن اینکه آنها معتقدند نورافکن در آن بازی هم حضور نداشت و بعد از پایین آمدن از روی سکوها آن حرکت منشوری را انجام داد ولی اسماعیلی‌فر در جریان بازی و بعد از گلزنی این حرکت را تکرار کرده است! الان مانده‌ایم به کدام طرف حق بدهیم! الان پرسپولیسی‌ها معتقدند که این رای به سود سپاهان است و باعث شده تا اسماعیلی‌فر مقابل این تیم غایب باشد و سپاهانی‌ها هم معتقدند که عدالت رعایت نشده و اسماعیلی‌فر هم باید مثل نورافکن دو جلسه محروم شود. هر دو طرف هم منتظر یک توضیح متقاعدکننده هستند که خب بعید است این اتفاق بیفتد.

 

کدخبر: ۵۵۷۱۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر