کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۲۴۳
تاریخ خبر:

نقطه سر خط «سرزمین مادری»؛ مجددا فصل اول را ببینید!

نقطه سر خط «سرزمین مادری»؛ مجددا فصل اول را ببینید!

شبکه سه فصل اول این سریال را از روز گذشته مجددا به روی آنتن برده است

در حالی که مخاطبان شبکه سه منتظر پخش سومین فصل «سرزمین مادری» بودند این شبکه بدون توضیح خاصی فصل اول این سریال را از روز گذشته 18 اردیبهشت 1403 مجددا به روی آنتن برده تا این سریال وارد باکس ساعت 18 این شبکه شود.

این در حالی است که قرار بود فصل سوم این سریال از 6 اردیبهشت 1403 به روی آنتن شبکه سه برود و حتی مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره پخش این فصل گفته بود: فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

فصل دوم «سرزمین مادری» در اسفند 1402 به‌پایان رسید و همان زمان اعلام شد که فصل سوم آن بعد از پایان سریال‌های مناسبتی نوروز و ماه رمضان منتشر خواهد شد و آن زمان خبری از وجود مشکلات برای انتشار از تلوبیون و پخش تلویزیونی آن مطرح نبود.

«سرزمین مادری» به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران در بستر زندگی فردی به نام رهی می‌پردازد و در قالب سه فصل برای پخش آماده شده‌است. در فصل اول سریال، کودکی رهی که شخصیت اصلی سریال است به تصویر کشیده می‌شود که نقش او را علی شادمان بازی می‌کند.

در فصل اول این سریال بازیگرانی همچون علی شادمان، حسین محجوب، بیتا فرهی، جعفر دهقان، فرهاد قائمیان، محسن تنابنده، پژمان بازغی، امیر آقایی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا 3 بهمن 1392 آغاز شد و تا 24 بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه در 20 مهر 1402 مجددا آغاز شد.

منبع: فارس
کدخبر: ۵۵۸۲۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر