کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۷۶۱
تاریخ خبر:

واکنش‌ها به آهنگی که متعلق به فروغی نیست؛ «چطور تشخیص ندادید؟»

واکنش‌ها به آهنگی که متعلق به فروغی نیست؛ «چطور تشخیص ندادید؟»

واکنش‌ کاربران توئیتر به افشاگری یک خواننده‌ درباره آهنگی که سال‌ها به اسم فریدون فروغی منتشر می‌شد

روز گذشته پس از ۱۶ سال مشخص شد خواننده ترانه تنهاترین عاشق، فریدون فروغی نیست و در برنامه صداتو از خواننده اصلی آن رونمایی شد. 

او در این برنامه اعلام کرد که آهنگی که تمام این سال‌ها به اسم فریدون فروغی منتشر می‌شده سروده خودش بوده و آن را برای دختری که از سال 84  عاشقش بوده خوانده است. از روز گذشته واکنش‌های زیادی نسبت به این افشاگری منتشر شده که در ادامه برخی از آن‌ها را می‌خوانید. 

سجاد عابدی: خیلی جالب و تکان‌دهنده بود. مگه میشه ۱۶سال موضوع به این مهمی مخفی بمونه؟ الان سرچ زدم توی نت دیدم واقعا همه جا این آهنگ و به نام فریدون فروغی میشناسن!! چی کشیده این پسر!؟

هوای گرگ و میش: اونایی که «فریدون فروغی گوش کن »بودن، تشخیص میدادن که فریدون فروغی نیست!

273.5: بزرگوار کی این آهنگو بنام فریدون فروغی میشناسه؟ ضعیف‌ترین گوش هم همون سالها براحتی تشخیص میداد صدا فقط داره تلاش میکنه شبیه باشه و نیست!

کویر: تنها نکته جالب برام اینه که ماشالا همه فریون فروغی شناس بودن و ما بی‌خبر از این همه افراد!

وحید: زنده‌یاد فریدون فروغی سال‌ها قبل از این آهنگ از ناملایمات روزگار دق کرد و رفت. جدا از این، نه صدا و نه تنظیم این آهنگ شبیه کارهای قدیمی ایشون نیست و هر کسی که فقط چند تا ترانه از فریدون رو گوش داشته باشه، متوجه این همه تفاوت هست.

راست دست تحمیلی: مشکل ازون میکس‌مَنی بوده که چنان بلایی سر وکال خواننده آورده که از حالت طبیعی خارج شده و احتمالا تعمدی شبیه به جنس صدای فریدون فروغی کرده.

نوید کامران: نکته جالبش اینه یه عده نابغه اومدن گفتن چرا خودفریدون فروغی اون موقع چیزی نگفته! شرمنده که فریدون فروغی ۷سال قبلش فوت کرده و نتوسته بیاد تکذیب کنه.

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۷۷۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر