کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۲۱
تاریخ خبر:

ادعای رائفی‌پور درباره میزان مشارکت در انتخابات و پاسخ استاندار تهران

ادعای رائفی‌پور درباره میزان مشارکت در انتخابات و پاسخ استاندار تهران

ادعای علی‌اکبر رائفی‌پور درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات با واکنش تند استاندار تهران روبرو شد

علی‌اکبر رائفی پور ساعاتی پیش در توئیتی مدعی شد میزان مشارکت تهران تا ساعت ۱۵ حدود ۱۱.۲ درصد بوده است.

این فعال سیاسی در حساب شخصی خود نوشت: در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دشمن فشار آورد تا مردم در انتخابات شرکت نکنند می گفتند مشارکت در تهران ۹ درصد بیشتر نخواهد بود، اما در محاسباتشان روی رای‌اولی‌ها و جوانان حساب نکرده بودند و حالا خبر دردناک برایشان اینکه حدود یک ساعت پیش مشارکت در تهران ۱۱.۲ درصد را رد کرد. جوانان عزیز آرام نگیرید و افراد بیشتری را به صندوق ها دعوت کنید فارغ از نتیجه انتخابات ما پیروز شده ایم چون حرف رهبرمان روی زمین نماند و به لطف خدا مشارکت خوب است با تمام توان ادامه دهید.

پس از انتشار این توییت و بازتاب‌های آن، استاندار تهران در پاسخ به خبرنگاران گفت مرجع اصلی برای اعلام آمار در مورد نرخ مشارکت مردم در انتخابات وزارت کشور است و هیچ مقام مسوولی در ستاد انتخابات شهرستان و استان حق ندارد در این خصوص اظهار نظر کند.

به‌گفته علیرضا فخاری نرخ مشارکت در استان طبق انتظار و پیش بینی‌ها بوده اما هنوز با قطعیت نمی‌توان در این خصوص آماری اعلام کرد. تا پایان زمان رای‌گیری باید صبر کنیم بنابراین هر کسی در این خصوص اظهار نظر کند و نرخی برای مشارکت مردم استان و شهرستان اعلام کند مسوولیتش با خودش است.

 

کدخبر: ۵۵۴۳۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر