کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۸۱۰
تاریخ خبر:

شرایط فروش جدید دایون Y۷اعلام شد

شرایط فروش جدید دایون Y7اعلام شد

این خودرو در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟‌

هفت صبح| شرایط فروش دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا با قیمت علی‌الحساب و پیش‌پرداخت هشت میلیارد و 120 میلیون ریال و تحویل 90 روزه کاری اعلام شد.

 

شرایط پیش فروش دایون Y7 ویژه اردیبهشت‌ماه 1403 اعلام شد. در این مرحله از فروش ایلیا موتور، قیمت خودرو بصورت علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی در زمان تحویل خودرو و به قیمت روز شرکت، محاسبه می‌گردد:

دایون

مطابق با بخشنامه فروش ایلیا موتور، متقاضیان خرید دایون Y7 می‌توانند در زمان تکمیل وجه، از تسهیلات بانکی تا سقف 700 میلیون تومان، با بازپرداخت حداکثر 48 ماهه استفاده نمایند. ‌

 

در این شرایط فروش این شاسی‌بلند با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. متقاضیان خرید خودرو می‌توانند هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی تا سقف ۷ میلیارد ریال با بازپرداخت تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند.

 

همچنین کلیه خودروهای فروخته شده دارای گارانتی این شرکت به مدت ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر هستند .

 

متقاضیان خرید خودرو مکلفند کلیه وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز کنند. ‌

 

دایون Y7 یک اس‌یووی شاسی مستقل سایز متوسط بوده و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4771، 1870 و 1828 میلی‌متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 2785 میلی‌متر اعلام شده است. حدقل فاصله کف این خودرو از سطح زمین 217 میلی‌متر بوده که برای خودرویی با تایر و سیستم تعلیق استاندارد مناسب به نظر می‌رسد.

 

کدخبر: ۵۵۶۸۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر