کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۱۶
تاریخ خبر:

جشن عروسی به سبک میلیاردر هندی

جشن عروسی به سبک میلیاردر هندی

چهره‌های سرشناس و ثروتمندان جهان برای شرکت در مراسم عروسی فرزند ثروتمندترین چهره آسیا به هند خواهند رفت

روزنامه هفت صبح| چهره‌های سرشناس برای شرکت در جشن پیش از عروسی کوچک‌ترین پسر میلیاردر هندی وارد هند شدند. آنانت آمبانی پسر موکش آمبانی، میلیاردر و رئیس ریلاینس اینداستریز، شرکت جای‌گرفته در فهرست بزرگ‌ترین شهرکت‌های جهان به‌نام  «فورچون ۵۰۰» است که براساس فهرست میلیاردرهای بلومبرگ، ارزش خالص آن ۱۱۳میلیارد دلار است.

 

موکش آمبانی ثروتمندترین فرد قاره پهناور آسیاست. او با رادیکا مرچنت ازدواج خواهد کرد. خانواده‌ مرچنت در صنایع داروسازی‌ فعال‌اند. خانواده آمبانی، با دارایی خالص ۸۵ میلیارد پوند، شرکت‌های خوشه‌ای بزرگ و برجسته هندی در زمینه‌های پالایش و فروش نفت و خرده‌فروشی سازمان‌یافته، شرکت بزرگ مخابراتی جیو و سایر خدمات پخش دیجیتال را اداره می‌کنند.

 

این زوج در ماه ژوئیه ازدواج خواهند کرد، اما جشن‌ها از ماه مارس شروع می‌شود و از همین حالا، هواپیماها و جت‌های بسیاری برای حضور و شرکت در این مراسم چارتر شده‌اند. چهره‌های مهم فناوری همچون بیل گیتس و مارک زاکربرگ، ایوانکا ترامپ، و باب ایگر، رئیس دیزنی، ازجمله افراد بسیار ثروتمند و نخبه جهان‌اند که دراین مراسم حضور خواهند داشت. میلیاردرهای هندی، گوتام آدانی و کومار منگالام بیرلا، و همچنین بسیاری از بازیگران کریکت و ستارگان فیلم بالیوود نیز در مراسم پیش از عروسی آنانت حضور خواهند داشت.

 

به‌تازگی، ریانا در حال ورود به شهر جام‌نگر برای حضور در این جشن‌ها دیده شده است. این جشن بزرگ سه‌روزه، که از اول مارس در گجرات آغاز خواهد شد، ضیافتی پرستاره را نوید می‌دهد. انطور که از شواهد و قرائن پیداست، تعداد مهمانان این جشن ۱۲۰۰ نفر خواهد بود. البته جشن عروسی اصلی قرار است در روستاهای هند و با شرکت بیش از ۵۰ هزار نفر برگزار شود. گویا دیوید بلین شعبده‌باز نیز در این جشن برنامه‌ای اجرا خواهد کرد.

 

در این ضیافت، که بناست یکی از باشکوه‌ترین جشن‌های عروسی جهان در سال جاری باشد، بیش از دوهزار و ۵۰۰ نوع غذا که  ۶۵ سرآشپز آن‌ها را مهیا کرده‌اند، عرضه خواهد شد. به احتمال فراوان، افراد سرشناسی چون شاهرخ خان، آیشواریا رای باچان، آمیتاب باچان، راجینیکانت، سلمان خان، دیپیکا پادوکن، رانبیر کاپور، رانویر سینگ، ساچین تندولکار و عالیا بات نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

در فهرست برنامه‌های مراسم آمده است که جشن‌ها با دورهم‌نوشی پرزرق و برقی به نام «شبی در اورلند» شروع می‌شود و بعد از آن روز شنبه جشنی با موضوع «جنگل» برگزار خواهد شد. از میهمانان خواسته شده است برای بازدید از مرکز نجات حیوانات، با وسعت ۶۵۰ هکتار و زیستگاه بیش از ۲هزار حیوان، کفش راحت پیاده‌روی بپوشند. آن شب این زوج میزبان «ملا روگ» خواهند بود که به میهمان‌ها گفته شده به سبک فیلم «عاشقانه چشمگیر دسی» لباس بپوشند.

 

در روز سوم، خواسته شده است برای گشت‌وگذار در تاسکر تریلز لباس «شیک غیررسمی» بپوشند. رویداد نهایی «هشتکشار» است که آن را به «امضا» ترجمه می‌کنند و انتظار می‌رود میهمانان در آن مراسم لباس سنتی مانند شروانی و ساری بپوشند.

 

در دعوت‌نامه‌های پیش از عروسی که در رسانه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود می‌خوانیم: «با دل‌هایی آکنده از شادی و هیجان، شما را برای جشن‌های پیش از عروسی آنانت و رادیکا به خانه‌مان در جام‌نگار دعوت می‌کنیم. مشتاقانه منتظریم کنارمان باشید تا عشق و شادی‌مان را با شما سهیم شویم و خاطراتی بسازیم که دلمان تاابد به آنها گرم باشد.» گویا عشق داماد به طبیعت الهام‌بخش موضوع حیات‌وحش جشن پیش از عروسی است.

 

در این دعوت‌نامه آمده است: «آنانت این مجموعه را با عشق به پناهگاه مراقبت و رحمت برای هزاران حیوان نجات‌یافته تبدیل کرده است.» آمبانی و مرچنت در ژانویه سال گذشته طی مراسمی سنتی در آنتیلیا، اقامتگاه بزرگ آمبانی در بمبئی،  با هم نامزد شدند. آمبانی ۲۸ ساله است و مرچنت یک سال از او بزرگتر است. همین امر سبب شده است تا بحث‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هندی سر بگیرد. (ایندیپندنت، سی‌ان‌ان و پیپل)

 

کدخبر: ۵۵۴۳۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر