کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۸۹۶
تاریخ خبر:

اعلام آمادگی وزیر کشور برای ارایه گزارش «پول کثیف» به مجلسی‌ها

وزیر کشور با تاکید بر اینکه راه ورود پول کثیف به قدرت باید بسته شود، اعلام آمادگی کرد: در یک جلسه یک‌ ساعته در صحن غیرعلنی مجلس فرایند پول‌های کثیف را در اقتصاد برای نمایندگان توضیح دهد.
پس از سخنان چند روز اخیر وزیر کشور درباره پول‌های کثیف و هشدار نسبت به ورود این پول‌ها به عرصه سیاست رئیس مجلس واکنش نشان داده بود که در مقابل آن واکنش، وزیر کشور توضیحاتی داده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان اخوان واقع در ملارد کرج در مورد پول‌های کثیف ظهار کرد: آمادگی دارم که جریان پول کثیف و فرایند آن را هرکجا لازم باشد ارایه کنم. از همین جا اعلام می‌کنم آماده‌ام در یک جلسه یک‌ساعته در صحن غیرعلنی مجلس فرایند پول‌های کثیف را در اقتصاد برای نمایندگان مجلس توضیح دهم.

آن طور که ایسنا گزارش داده وزیر کشور نسبت به واکنش رئیس مجلس نیز عنوان کرد: درباره نظری که آقای لاریجانی در مجلس دادند، از آنجا که ایشان را انسانی بسیار منصف و در برخورد با مسایل جدی می‌دانم، به نظر اطلاع درستی به ایشان نداده بودند و از اصل صحبت‌هایم اطلاعی نداشته و تصور کرده بودند بنده گفتم انتخابات کنونی دچار مشکل است. بنده این را نگفتم ولی به همه تذکر دادم که مواطب باشید، به هرحال حوزه قدرت حوزه مهمی است و دارندگان پول‌های کثیف می‌خواهند برای خود حاشیه امن ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: بنده نگفتم قانون نداریم،حتما کشور بر اساس قانون اداره می‌شود، ولی قانون به تنهایی کافی نیست. ما قانون داشتیم اما شهرام جزایری به وجود آمد، قانون داشتیم و فساد سه هزار میلیاردی رخ داد، قانون داشتیم و بابک زنجانی‌ها به وجود آمدند. باید در کنار قانون اجرای دقیق و قوی و نظارت درست برقرار باشد. اگر اجرا، نظارت و قانون در کنار هم باشند می‌توانیم با این جریان مبارزه کنیم

کدخبر: ۱۸۸۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر