کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۲۶۱۰
تاریخ خبر:

چرا مناظره مدیران مسئول شرق و کیهان لغو شد؟

پس از لغو پخش مناظره‌ی مهدی رحمانیان (مدیر مسؤول شرق) با حسین شریعتمداری (مدیر مسؤول کیهان) در برنامه «نگاه یک» که بدون توضیحی از سوی صداوسیما اتفاق افتاد، ایسنا در گفت‌وگویی علت این مساله را جویا شد.مهدی رحمانیان در پاسخ به ایسنا درباره‌ی علتی که از سوی صداوسیما برای لغو پخش این مناظره عنوان شده است، خاطرنشان کرد: سازندگان «نگاه یک» دلیل لغو این برنامه را به من اینگونه اعلام کردند که برنامه‌ای دیگر قرار است جایگزین «نگاه یک» شود.

او همچنین خاطرنشان کرد که تا یک ساعت قبل از انجام این گفت‌وگو - یعنی حدود ساعت ۱۹ - قرار بوده است که مناظره مهدی رحمانیان (مدیر مسؤول شرق) با حسین شریعتمداری (مدیر مسؤول کیهان) در قالب نگاه یک انجام شود. رحمانیان همچنین اعلام کرد که صبح روز گذشته - یکشنبه - برای حضور در نگاه یک از وی دعوت شده است و او عصر همان روز - دوم اسفند - به این دعوت پاسخ مثبت داده است.

مدیر مسؤول روزنامه شرق در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا پخش این مناظره را در آینده‌ای نزدیک محتمل می‌بیند؟ پاسخ منفی داد و تصریح کرد: من احتمال این اتفاق را بسیار ضعیف می‌بینم و از گفت‌وگویی که با من داشتند این برداشت را نکردم.

در حالی که قرار بود ساعاتی دیگر مهدی رحمانیان (مدیر مسؤول شرق) با حسین شریعتمداری (مدیر مسؤول کیهان) در برنامه «نگاه یک» تلویزیون حاضر شوند، این برنامه لغو شد. خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا در گفت‌وگویی با عوامل سازنده برنامه «نگاه یک» و همچنین روابط عمومی شبکه اول، خبر لغو این برنامه با حضور مدیران مسؤول روزنامه‌های شرق و کیهان را جویا شد که این خبر به تایید رسید.

بر این اساس برنامه «نگاه یک» که در آستانه انتخابات روز جمعه خبرگان رهبری و شورای اسلامی، به تهیه‌کنندگی حسن نهضت هر شب حوالی ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به روی آنتن شبکه یک می‌رود، امشب پخش نخواهد شد.

کدخبر: ۸۲۶۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • aminmalmirr

    دربی مطوعات?✌

  • hamidhoma

    این لغو شدن قطعا کار مدیران اصلاح طلب صد ا و سیما بوده چرا که حاج حسین زبون تیز و رک و راستی داره . مدعای این حرف هم اعتر اض حاج حسن به امن بودن کیهان است و خار چشم خواندن این روزنامه توسط بی بی سی و . و. البته شما دوباره منتشر نکن چون آزا دی بیان و تریبون آزاد به گروه خونی شما ن میخوره و شما همچنان خاکستری گزینشی و فرم ایشی و اوامری و مرعوبانه عمل کن مبادا بی کار نشوید.

  • khordbin

    کیهان همه حرفاشو خرج کرده دیگه چیزی نداش ت،البته فعلا

  • reza23

    کیهان همون بهتر بره دل چند نفرمعدود که ط رفدارشن خوش کنه با دروغاش و لازم نیست بی اد برای مردم حرف بزنه چون اکثرمردم که کی هان نمیخونن .کیهان اونم هههههه

  • monabi

    از کی تا حالا مدیران صدا و سیما اصلاح طل ب شده اند ? شاید از لغو مناظره زاکانی و راه ندادن طرف مقابل او چنین برداشتی شده