کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۵۱۹۲
تاریخ خبر:

پنج خبر خوب برای تکمیل لذت پیروزی ایران بر مراکش

*** ۱ *** اولین پیروزی نماینده‌های آسیا پس از هشت سال

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد مراکش را در جام جهانی شکست دهد. گل دقایق پایانی مدافع مراکش به خودشان، فوتبال ایران را به افتخاری بزرگ رساند. افتخاری که نه فقط برای ایران بلکه برای کل قاره آسیا نیز محسوب می‌شود چرا که بعد از ۸ سال قاره آسیا در جام جهانی برد را تجربه کرد.

تیم‌های آسیایی در دوره قبل جام جهانی نتوانستند به پیروزی برسند و هر چهار نماینده آسیا بدون برد این رقابت‌ها را ترک کردند تا اینکه در این دوره شاگردان کی‌روش توانستند دست به کار بزرگی بزنند و پیروز شوند.

آخرین بار در جام جهانی در سال ۲۰۱۰ تیم‌های ژاپن و کره جنوبی توانستند حریفان‌شان را شکست دهند و حالا این ایران بود که بعد از ۸ سال توانست قاره آسیا را به برد در جام جهانی برساند.

*** ۲ *** هت تریک کریس رونالدو یرای پنج روز صدرنشینی ایران

کریس رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال با هت‌تریک برابر تیم ملی فوتبال اسپانیا اجازه نداد تیمش در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شکست بخورد و این تساوی باعث شد ایران حداقل تا پنج روز دیگر صدرنشین باقی بماند.

*** ۳ *** کارلوس کی روش بعد جام جهانی می‌ماند

پس از بازی ایران و مراکش، عادل فردوسی‌پور در خبری روی آنتن برنامه ۲۰۱۸ اعلام کرد توافق با کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا انجام شده و او در این مسابقات، روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. خبری که می‌تواند بعد از بردن مراکش، اتفاق مهمی برای تیم ملی باشد. تیم رویایی کی‌روش بعد از حضور در دو جام جهانی، حالا می‌توان حداقل برای چند ماه دیگر به رویا پردازی ادامه دهد و وارد مهمترین تورنمنت فوتبال آسیا شود.

*** ۴ *** مصدومیت جهان بحش جدی نیست

تیم ملی ایران دو مصدوم داد. امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش دو بازیکن ایران بودند که در این دیدار مصدوم شدند. از اردوی تیم ملی خبر می رسد که مصدومیت جهانبخش جدی نیست و او در بازی برابر اسپانیا حاضر خواهد بود.

*** ۵ *** شوخی ایرانی‌ها با نایکی

پس از پایان بازی دیشب ایران و مراکش که با برتری تیم ملی کشورمان همراه بود، کاربران ایرانی در فضای مجازی ضمن کری خواندن برای نایک، اعلام کردند: «ما انجامش دادیم،حتی بدون تو!»

کدخبر: ۲۱۵۱۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    مبارکه فقط خدا کنه رو نایکی کم شده باشه !