کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۵۸۸۴
تاریخ خبر:

ویل اسمیت غول چراغ جادو می‌شود!

ویل اسمیت این روزها مشغول مذاکرات اولیه با گروه سازنده نسخه مدرن «علاءالدین» است تا در صورت دستیابی به توافق نهایی، در نقش «غول چراغ جادو» مقابل دوربین برود. چنانچه حضور بازیگر ۴۸ ساله در این پروژه قطعی شود، اسمیت جا پای رابین ویلیامز فقید خواهد گذاشت که در نسخه ۱۹۹۲ انیمیشن کلاسیک «دیزنی»، به عنوان صداپیشه شخصیت یاد‌شده حضور داشت. گای ریچی که به زودی جدیدترین ساخته او - «آرتور شاه» - در سینماهای سراسر دنیا اکران می‌شود، برای کارگردانی فیلم «علاءالدین» با تهیه‌کنندگان دیزنی قرارداد بسته است.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، پروژه بازسازی نسخه کلاسیک «علاءالدین» که در زمان خودش رنسانسی در دنیای انیمیشن‌سازی به وجود آورد، این روزها در مرحله انتخاب بازیگر به سر می‌برد. به گفته منابع موثق، احتمال دارد اسمیت در نقش غول چراغ جادو مقابل دوربین گای ریچی برود.

این در حالی است که مدتی پیش، بازیگر ۴۸ ساله با تیم برتن و گروه سازنده نسخه امروزی «دامبو» هم پای میز مذاکره رفت اما به دلیل تداخل برنامه‌های کاری اسمیت قرارداد رسمی امضا نشد. قرار بود اسمیت در «پسران بد ۳» مقابل دوربین برود که با خالی ماندن صندلی کارگردان، فعلا ساخت این پروژه متوقف مانده و ممکن است اسمیت بتواند برای حضور در یکی از دو بازسازی یادشده برنامه‌ریزی کند.

دن لین که تهیه‌کنندگی فیلم‌های «شرلوک هولمز» برای استودیوی «برادران وارنر» را در کارنامه خود دارد، تهیه و تولید پروژه جدید دیزنی را نیز به عهده گرفته است. به گفته سازندگان، نسخه مدرن «علاءالدین» برداشتی بلندپروازانه و غیرسنتی از این افسانه عامیانه خواهد بود.

منبع: آی‌سینما

کدخبر: ۱۵۵۸۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alibavi

    نسخه ی اولش که شاهکار بود