کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۳۰۶۸
تاریخ خبر:

وکیل جمشید مشایخی: وضعیت او از دفعات گذشته وخیم‌تر است

جمشید مشایخی بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون امروز به دلیل ضعف شدید جسمانی به بیمارستان منتقل شد و در بخش سی‌سی یو بستری شد. یکی از نزدیکان مشایخی اعلام کرده که با نظر پزشکان، این بازیگر ممنوع الملاقات شده است.

مهرداد خضرایی وکیل جشمید مشایخی امروز درباره وضعیت سلامتی این بازیگر به میزان گفت: «جمشید مشایخی دیشب بر اثر ضعف شدید جسمانی و قند خون بسیار بالا به بیمارستان منتقل شد. پزشکان بعد از معاینه، ضعف شدید جسمانی و قند خون بالا (کراتینین) را، دلیل وضعیت وی اعلام کردند و در حال حاضر این هنرمند پیشکسوت در بخش سی سی یو بیمارستان تحت مراقب است.»

وکیلی مشایخی همچنین گفت: «وضعیت استاد مشایخی این بار با دفعات گذشته بسیار متفاوت و در بخش هوشیاری کمی دچار مشکل است. فعلاً منتظریم تا ببینیم نظر پزشکان در باره وضعیت این هنرمند پیشکشوت چیست. اما به طور کلی این بار وضعیت استاد وخیم تر از دفعات گذشته است.»

بعد از گذشت چند ساعت از انتشار اخباری که در مورد وضعیت سلامتی جمشید مشایخی منتشر شد، یکی از نزدیکان این بازیگر به ایسنا گفت: «این هنرمند به دلیل مشکلات کلیوی به بیمارستان منتقل شده و در بخش عادی بستری است اما به دلیل مراجعات زیاد از سوی پزشک معالج ممنوع‌الملاقات شده است.» جمشید مشایخی پیش از این نیز به دلیل مشکل کلیه بستری شده بود.

کدخبر: ۱۸۳۰۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • kool1980

    به امید سلامتی استاد