کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۲۶۰۶
تاریخ خبر:

نویر: بوفون الگویم بود

جدال حساس یوونتوس و بایرن مونیخ جدا از دیدار سنتی قاره سبز، شاید تقابل دوتن از بهترین دروازه بان های حال حاضر جهان باشد. وب سایت یوفا به همین مناسبت سعی کرده است از برخی از دروازه بان های قدیمی، در مورد تقابل این دو سوال بپرسد. ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال معتقد است نویر به بوفون برتری دارد، زیرا وی احتمالا از بوفون هم درس یاد گرفته است. لمن معتقد است که با وجود درخشش بوفون در سری آ و تیم ملی ایتالیا، او باید در خارج از ایتالیا هم بازی می کرد تا بیشتر مورد سنجش قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری، لوکا مارکجیانی، گلر سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه لاتزیو فکر می کند بوفون هنوز دروازه بان بهتری است. مارکجیانی می گوید با وجود تحولی که نویر طی سالیان اخیر در پست دروازه بانی ایجاد کرده، بوفون کاری را کرده و می کند که طبیعی نیست.

وب سایت یوفا در نهایت از مانوئل نویر، گلر اول تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در مورد دروازه بان تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس سوال کرده است:

جیجی بازیکنی است که مدت زیادی در حال فوتبال بازی کردن است. او کلاس بین المللی خود را سال ها نشان داده و هر فصل بهترین نمایش را ارائه کرده است. برای من، این امر خیلی قابل تحسین است. من بازی های بوفون را در لیگ قهرمانان اروپا و تیم ملی ایتالیا تماشا می کردم و او الگویی برای من بود. خیلی خوب است که هنوز بوفون بازی می کند و من می توانم روبرویش بازی کنم. جانلوییجی بوفون انسانی موقر، بسیار خودمانی و متواضع است. ما به یکدیگر احترام می گذاریم.
نویر ادامه داد:

آیا من می توانم مانند بوفون تا ۴۰ سالگی بازی کنم؟ نمی توانم پاسخ این سوال را بدهم. تعیین کردن چنین هدفی وقتی ۲۹ سال سن دارید، کار دشواری است. شما باید به وضعیت بدنی و آمادگی خود فکر کنید. در حال حاضر حس خوبی دارم اما نمی دانم چهار پنج سال آینده چگونه خواهم بود.

کدخبر: ۸۲۶۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر