کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۵۴۷۶
تاریخ خبر:

ماجرای ویلای ۱۰هزار متری مصادره‌ای لواسان چیست؟

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره نامه این جنبش به دادستان تهران درباره ویلای مصادره‌ای لواسان توضیحاتی ارائه داده است.

خبرگزاری ایسنا از قول محمدجواد معتمدی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در ارتباط با نامه‌ای که این تشکل دانشجویی به تازگی در خصوص ویلای لواسان منتشر کرده است، می‌نویسد: این نامه‌ که به دادستان تهران نوشته و در فضای مجازی بازتاب داشت امروز رسانه‌ای خواهد شد. ما آذر ماه سال گذشته نامه‌ای به ستاد اجرایی که متصدی امر اموال مصادره‌ای است، نوشتیم و در این نامه نسبت به ویلای مصادره‌ای لواسان توضیحاتی دادیم.

وی ادامه داد: بعد از پیگیری‌های ستاد اجرایی و جلساتی که داشتیم، متوجه شدیم که سال ۹۲ هم در مورد تخلیه این ویلا دستوراتی صادر شده بود، که البته این موضوع نقل و قول است.

این فعال دانشجویی گفت: بعد از این نامه ما، برای بار دوم ستاد اجرایی پیگیر این موضوع می‌شود، مجدد اواخر آذر سال گذشته نامه پاراف می‌شود که این ملک تخلیه شود.

وی مدعی شد: سردار فیروزآبادی مهلتی خواستند که ملک را تخلیه کنند و این مهلت تا اردیبهشت ماه امسال بود اما از آن‌جایی که ملک تخلیه نشد ما نامه‌ای را به دادستان تهران به عنوان مدعی‌العموم نوشتیم تا این ملک را پس بگیرند. این ملک در لواسان تهران واقع شده و از سال ۷۲ یعنی حدود ۲۵ سال است که دست آقای فیروزآبادی است و در آن زندگی می‌کند.

کدخبر: ۲۱۵۴۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohamad.reza

    اقا زورش میرسه

  • daniell

    انشالله که اینجور اقدامات مربوط به جناح بندیهای سیاسی و…..نباشه و در مورد همه م سئولانی که همچین امکاناتی از بیت المال د ر اختیار دارن اجرا بشه

  • mohamadyousefi121

    ۱۰ هزار متر ویلا تو لواسون سهم زیادی نیس ت از این سفره باز…!!!

  • ariannn

    از این ویلا ها زیاد پیش اومده!!

  • alihasanvand41

    بخورید و بیاشامید ولی به ملت هم بدهید!