کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۰۵۱۷
تاریخ خبر:

لیونل مسی از خانه جام جهانی ۲۰۱۸ را می‌بیند؟

رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای لاتین بامداد امروز جمعه پی گرفته شد و در یکی از مهمترین بازی ها تیم ملی آرژانتین در دیدار خانگی برابر پرو بدون گل متوقف شد.

این نتیجه در حالی بدست آمد که آلبی سلسته از اوضاعی بحرانی برخوردار بود و نیاز مبرمی به پیروزی داشت با این حال سامپائولی سرمربی آرژانتین در تصمیمی غیر منتظره دیبالا و ایکاردی دو فوق ستاره خود را روی نیمکت نشاند و حتی در تعوض نجات بخش خود از فرناندو گاگو پا به سن گذاشته و البته کاملا دفاعی استفاده کرد.

آرژانتین با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد تا حتی شانس حضور در پلی آف نیز برای این تیم کاهش یابد. یاران مسی هفته آینده مهمان اکوادور هستند.

برزیل که نخستین تیم صعود کننده از این منطقه است برابر بولیوی به تساوی رضایت داد و کلمبیا در خانه شکست غیر منتظره ۲ بر یک را برابر پاراگوئه متحمل شد. در این بین شیلی به بردی ارزشمند در خاک خود دست یافت.

برزیل در جدول رده بندی با ۳۸ امتیاز صدرنشین است. اروگوئه (۲۸)، شیلی (۲۶)، کلمبیا (۲۶)، پرو (۲۵)، آرژانتین (۲۵)، پاراگوئه (۲۴)، اکوادور (۲۰)، بولیوی (۱۴) و ونزوئلا (۹ امتیاز) بعد از این تیم قرار دارند.

**** بررسی احتمالات صعود آرژانتین

شاگردان خورخه سامپائولی باید اکوادور را در بازی آخرشان شکست دهند؛ اگر این اتفاق بیفتد ۲۸ امتیازی خواهند شد اما صعودشان بستگی به شرایط خاص دارد؛ اگر شیلی نتواند برزیل را سن پابلو شکست دهد و یا کلمبیا و پرو در لیما مساوی کنند. هم‌چنین اگر پرو با اختلاف گل کمی نسبت به پیروزی آرژانیتن برابر اکوادور، کلمبیا را مغلوب کند صعود مستقیم ممکن می‌شود.

آلبی سلسته در صورت تساوی در کیتو تنها شانس مجدد را در یک شرایط خاص خواهد داشت. اگر پرو از کلمبیا در خانه‌اش شکست بخورد یا پاراگوئه نتواند ونزوئلا حذف شده را شکست دهد لیونل مسی و یارانش برای صعود به جام جهانی در شانس مجدد خواهند بود. هم‌چنین اگر شیلی با بیش از یک گل مغلوب برزیل شود این اتفاق خواهد افتاد.

آرژانتین در صورت شکست هم شانس صعود دارد. اگر پرو با اختلاف گل بیش‌تری نسبت به دیدار آرژانتین و اکوادور برابر کلمبیا مغلوب شود این اتفاق رخ خواهد داد.

کدخبر: ۱۸۰۵۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    وای به حالت بختیار اگه آرژانتین نیاد!