کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۰۲۳۸
تاریخ خبر:

لیست دریافتی های ستاره های بارسلونا و رئال مادرید افشا شد

یک ماه قبل یکی از سایت‌های خبری مادرید در پی اسناد مالی محرمانه‌ای که از داخل باشگاه رئال به‌ دست آورد، لیست دریافتی بازیکنان این تیم را روی خروجی خود قرار داد که کریس رونالدو با دریافت حقوق ۱۷ میلیون یورویی به صورت خالص در یک فصل، پردرآمدترین بازیکن رئال معرفی شد. بعد از ستاره پرتغالی، گرت بیل با ۱۱ میلیون یورو و سرخیو راموس با ۱۰ میلیون یورو در مکان‌های دوم و سوم جدول قرار داشتند. با گذشت مدت زمان کوتاهی دیروز سایت «SPORTYOU» لیست پرداختی باشگاه بارسلونا به بازیکنان را به صورت کامل و جزء به جزء منتشر کرد. جایی که لیونل مسی با دریافتی خالص ۲۱ میلیون یورویی پردرآمدترین فوتبالیست قاره سبز معرفی شد. بعد از ستاره آرژانتینی دو زوج او در خط حمله بارسا یعنی نیمار و سوآرز هر یک با ۱۰ میلیون یورو دریافتی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند تا گران‌قیمت‌ترین مثلث تهاجمی دنیا را کاتالان‌ها در اختیار داشته باشند.
در پی انتشار این لیست مسئولان باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند واکنشی نشان ندهند، درست مثل مدیربرنامه بازیکنان که سکوت در پیش گرفته و ترجیح دادند حرفی نزنند.
لو رفتن رقم قرارداد مالی بازیکنان در فوتبال اروپا می‌تواند عواقب سنگینی برای آنها در پی داشته باشد چون سیستم پرداخت مالیات بر درآمد در کشورهای اروپایی با قاره‌های دیگر کاملاً متفاوت است و در این بین تخلفاتی از سوی مدیربرنامه‌ها رخ می‌دهد تا موکلان آنها کمترین پرداختی در مالیات را داشته باشند که از این حیث در ماه‌های گذشته لیونل مسی و نیمار جونیور با دردسرهای فراوانی دست به گریبان بودند. پس با این حساب می‌توان گفت صحبت‌هایی که ستاره‌های استقلال و پرسپولیس بعد از لو رفتن رقم قراردادهای میلیاردی داشتند، زیاد هم درست نیست و هر منبع خبری اطلاعی از قراردادهای مالی داشته باشد، بلافاصله به اطلاع طرفدارانش خواهد رساند.

کدخبر: ۶۰۲۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر