کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۵۸۳۸
تاریخ خبر:

عزم راسخ پرتغال برای قهرمانی در جام کنفدراسیون ها

تیم ملی پرتغال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز برابر تیم از پیش حذف شده نیوزلند قرار گرفت و با برتری ۴-۰ برابر این تیم با توجه به تفاضل بهتر نسبت به مکزیک عنوان صدرنشینی گروه A بازی های جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داد.بازی در نیمه نخست خوب شروع شد ولی از دقیقه بیست به بعد، به معنای واقعی سر و شکلی طوفانی به خود گرفت. خیمه پرتغالی ها بر روی دروازه حریف لحظه به لحظه سنگین تر شد. البته هر از گاهی نماینده اقیانوسیه هم در ضد حملات موقعیت های خطرناکی ساخت. دقیقه ۲۶ بازی بود که رونالدو تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد. در واپسین لحظات نیمه نخست وود فرصتی خوب را از دست داد تا تغییری در نتیجه بازی حاصل نشود.

در نیمه دوم نیوزلند تلاش کرد تا به جبران نتیجه بپردازد. آن ها در دقیقه ۵۸ روی ارسال دویل و ضربه وود مهاجم بلند قامت نیوزلند، همه چیز مهیای گلزنی نیوزلند بود ولی برونو آلوز مدافع با تجربه پرتغال توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. تلاش رونالدو، آندره سیلوا و نانی (که از دقیقه ۶۷ به جای رونالدو به زمین آمد) فایده ای نداشت و نتیجه بازی به همان شکل حفظ شد. در دقایق پایانی پرتغال به شمار گل هایش اغزود تا با بردی شیرین راهی مرحله بعد بازی ها شود.

دقیقه ۳۳، پرتغال ۱-۰ نیوزلند: دویل درون محوطه جریمه دنیلو را متوقف کرد و داور بازی این صحنه را پنالتی تشخیص داد. کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و آن را برخلاف حرکت مارینوویچ به گوشه بالایی دروازه فرستاد.

دقیقه ۳۷، پرتغال ۲-۰ نیوزلند: همکاری کوارشما و الیسئو در سمت چپ، یار بنفیکا را به نزدیکی های دروازه حریف رساند و او با پاس رو به بیرون خود آندره سیلوا را رو به روی دروازه صاحب توپ کرپ تا مهاجم جدید میلان به راحتی دومین گل کشورش را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۰، پرتغال ۳-۰ نیوزلند: ریکاردو کوارشما در میانه های میدان توپ را باز پس گرفت و ادامه کار را به برناردو سیلوا سپرد؛ او پس از طی کردن مسیری نسبتا طولانی با توپ، با یک ضربه دقیق پای چپ از فاصله ای نزدیک، تیر خلاص را به شاگردان آنتونی هادسون زد.

دقیقه ۹۰، پرتغال ۴-۰ نیوزلند: این بار نانی گلزنی کرد. برناردو سیلوا توپ را پشت محوطه جریمه به نانی رساند و او با ضربه پای چپ بی نقصش، دروازه مارینوویچ را برای چهارمین بار گشود.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۶۵۸۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر