کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۶۱۴۱
تاریخ خبر:

عارف: حصر و ممنوع‌ التصویری در شان نظام نیست

ایلنا: رییس فراکسیون امید گفت:‌ ایجاد حصر و ممنوع‌ التصویری در شان این نظام نیست و باعث هزینه‌های جبران ناپذیر شده است.

محمدرضا عارف با بیان اینکه تحقق اقتصادمقاومتی به منزله توانمندی کشور در حوزه اشتغال نیازمند بسترهایی است که باید برای آن تلاش کرد، گفت: تحقق این موارد نیازمند همگرایی همدالی دولت و ملت و ارکان مختلف نظام است. گفت‌وگوی ملی که در مجلس اغاز شده باید ساماندهی و در تمام کشور فراگیر شود.

نماینده مردم تهران ادامه داد:‌ برجام موفقیت تمام ادوار نظام است و از تخریب آن و نیز معرفی آن به عنوان نسخه شفا بخش امتناع شود. مردم و نخبگان و خواستار توافق هسته‌ای بودند تا در فضای امنیت و صلح بتوان به رونق اقتصادی رسید. این مهم نباید به بهانه کشمش‌های انتخاباتی تخریب شود.

رییس فراکسیون امید از تلاش‌های رییس جمهور برای برقراری مجدد عقلانیت در کشور تقدیر کرد و گفت: تخریب دستارودها دولت جفا و در تضاد منافع است و ادامه یافتن رکود نیز مردم را رنج می دهد. باید دولت آینده با رای قاطع بر مسند بنشیند تا بتواند بر مشکلات فائق آید.

او گفت:‌ ایجاد حصر و ممنوع‌ التصویری در شان این نظام نیست و باعث هزینه‌های جبران ناپذیر شده است. از رییس جمهور می‌خواهم با استفاده ازجایگاه خود و اتخاذ تدابیر لازم و رایزنی این محدودیت‌ها را رفع تا حوادث تلخ گذشته رفع شود.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طبیان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: از تحقق اجماع اصولگرایان در انتخابات استقبال می‌کنیم و انتظار دارم این دو جناح اصلی شرایط حضور پرشور و نشاط مردم را فراهم کنند.

کدخبر: ۱۵۶۱۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mahammad

    :)))))

  • khordbin

    چه عجب! یک کلمه ازجناب عارف

  • mehdi313

    شما برو انصراف بده…

  • asiashargh

    عارف کیه از کجا اومد این دور برداشته