کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۹۶۹۱
تاریخ خبر:

شکست کی روش در نظرسنجی ۹۰

به دنبال اختلافات اخیر بین برانکو و کی روش که به استعفای صوری سرمربی تیم ملی انجامید، نظرسنجی برنامه این هفته ۹۰ به این موضوع اختصاص یافت که برای حل بحران باید چه راهکاری اندیشیده شود.

به گزارش نامه نیوز، برای این منظور سه گزینه حمایت کامل از برنامه تمرینی تیم ملی و برخورد با باشگاه‌های متخلف، حضور ملی‌پوشان فقط ۷۲ ساعت مانده به روزهای فیفا در اردوی تیم ملی و میانجی‌گری فدراسیون فوتبال برای توافق جدید کی‌روش با باشگاه‌ها برای نظرسنجی انتخاب شدند.
در نهایت گزینه سوم با ۳۹ درصد آرا بیشترین رای را آورد و گزینه دوم نیز ۳۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد تا گزینه اول که به نوعی باب میل کارلوس کی روش بود فقط حدود ۲۴ درصد رای بیاورد و با شکست مواجه شود.
کی روش در حالی استعفا کرده که قرار است امروز به تهران بیاید و با استعفای او نیز مطابق انتظار، موافقت نشده است.
کدخبر: ۱۳۹۶۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mehran.faridi

    خب اگه گزینه سه که نوعی تفاهم بود رو از بین گزینه ها حذف میکردن مطمئنا اونایی که به گزینه 3 رای دادن به گزینه 1 رای میدا دن

  • havre

    به نظرم کی روش بره بهتره.. آخه مثلا واسه تیم چی کار کرده؟؟ بدون گل زدن میشه بریم مراحل بعدی ؟؟ چه تو جام جهانی و ی ا تو هر بازی دیگه .. بعد از اون برانکو هم بمونه?تو ی بازی( با آرژانتین?) ی تح لیل دفاع اتوبوسی واسه تیم تعریف شد آخه 1 1 نفر تو زمین خودمون باشن هر طور تصور کنیم میشه اتوبوسی

  • raspotin

    دقیقا..اونائیکه به گزینه 3 رأی دادن غالب شون طرفدارکیروش اند.. اما انتظارمصالحه وپادرمیونی فدارسیون رودارند. ضمنا غالب د وستانی که به گزینه 2 رأی داده اند بخاطرک ل کل و تعصب تیمی بوده والا کیه که ندونه آماد ه سازی تیم ملی بخاطرمسایل فنی نیازم ندفرصت بیشتری ست.

  • solntse

    اتوبوسی نمیچید که جای یه گل ۱۰ تا خورده بودیم:)))))

  • ebi.binazer

    خیلی بی معرفتی که بگیم کیروش کاری برای ت یم نکرده .تیم و چهار سال شاخ اسیاست بعدش هم با این اوضاع بازیکنان و فوتبال که هر اتفاقی ی افته بازیکن قهر میکنه میره ارز ش پیراهن و نمیدونه .فقط کیروش از عهدش بر میاد.

  • ebi.binazer

    فقط کیروش میتونه از پس فوتبال ایران بر ب یاد.بنظرتون مربی دیگی باشه کسی تو فکر پی راهن خوب زمین با کیفیت ……… هست فقط کیروش جلو داره فوتبال ایرانه

  • haftesobhi

    درود به فرمانده کیروش..تیم ملی رو با شخص یت و تیم محور کرده