کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۵۴۲۳
تاریخ خبر:

شکست والیبال از امریکا؛ به دور نهایی نرسیدیم

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدارش در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ از ساعت ۳ بامداد امروز در هافمن استیت شهر شیکاگو مهمان تیم ملی آمریکا بود که در پایان برابر میزبانش کاری از پیش نبرد و در حالی که سعید معروف را از ابتدا در ترکیب نداشت، با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا با همان چهار پیروزی و ۱۳ امتیاز به رده سیزدهم سقوط کند.

تیم ملی والیبال ایران با قبول هشتمین شکستش و با توجه به شرایط جدول، پیش از آغاز دیدار­های هفته پنچم و به میزبانی تهران، شانس صعود به دور نهایی را از دست داد و در سه بازی هفته آینده در سالن آزادی می­‌تواند جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد.

در این دیدار که آخرین بازی هفته چهارم رقابت­‌ها نیز بود، شاگردان جان اسپرا ست­‌های بازی را با امتیاز­های ۲۹-۲۷، ۲۵-۲۰ و ۲۶-۲۴ به سود خود به پایان بردند تا با ۱۰ پیروزی و کسب ۲۹ امتیاز به رده دوم صعود کنند و یک گام دیگر به حضور در مرحله نهایی نزدیک­‌تر شوند.

به گزارش ایسنا،تیم ملی والیبال ایران در حالی گام به این دیدار گذاشت که کولاکوویچ برای اولین‌بار به سعید معروف در این رقابت­‌ها استراحت داد و با ترکیبی کاملا جوان که برای نخستین بار کنار هم بازی می‌کردند، تیم ایران را به زمین فرستاد. در این دیدار محمدطاهر وادی، مجتبی میرزاجان‌پور، علی شفیعی، پوریا یلی، علی‌اصغر مجرد و میلاد عبادی‌پور برای ایران وارد زمین شدند و در سوی مقابل اندرسون، راسل، دفالکو، جندریک لی، کریستین‌سن و مک دونل برای آمریکا در ترکیب ابتدایی حضور داشتند.

کدخبر: ۲۱۵۴۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    عوضش جوون های خوبی رو کردیم