کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۰۳۱۶
تاریخ خبر:

شکایت مجلس از فرمانده نیروی انتظامی فارس به دادگاه نظامی

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نسبت به نمایندگان توهین‌آمیز است گفت: کمیسیون قضایی به داد‌گاه نظامی شکایت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در مورد نمایندگان مجلس، گفت: اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نسبت به نمایندگان توهین‌آمیز بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان در راستای وظایف نمایندگی طرح کاهش مجازات اعدام برای محکومین موادمخدر را بررسی و تصویب کرده‌اند، گفت: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خارج از حیطه وظایفش به حوزه قانون‌گذاری ورود کرده که نباید چنین مطالبی را عنوان می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس در آخرین جلسه علنی مجلس در روز چهارشنبه (۲۸ تیر) پس از تذکر شفاهی الله‌یار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و اصل ۹۰ را مامور پیگیری این موضوع کرد.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، این موضوع را در کمیسیون پیگیری و از این فرمانده به دادگاه نظامی شکایت می‌کنیم تا این دادگاه به نمایندگان پاسخ دهد، مگر اینکه وی ثابت کند که این مطالب را نگفته است.

به گزارش خبرآنلاین، پس از تصویب طرح کاهش مجازات اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، فرمانده نیروی انتظامی فارس گفته بود: «نمایندگانی که با پول کثیف قاچاق به مجلس می‌روند باید از قاچاقچیان دفاع کنند.»

کدخبر: ۱۷۰۳۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    دم فرمانده نیروی انتظامی گرم

  • ناشناس

    فرمانده دمت گرم….

  • soliman

    دروودبر فرمانده شجاع.?

  • ashkan69

    واقعا مردی درود ب شرفت فرمانده?

  • kalanimehr

    یه آدم شجاع هم پیدا شد میخوان خفه اش کنن

  • mehdi313

    ماشاءالله فرمانده